پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت دهه فجر

یاسوج (پانا) -رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد در پیامی دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۵۹۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک  رئیس سازمان دانش آموزی  کهگیلویه وبویراحمد  به مناسبت  دهه فجر

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد، در متن پیام سید نظام مرادی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه ی فجر آن آئینه یی است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.

"مقام معظم رهبری"

پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برهه ای از زمان اتفاق افتاد که استعمار سایه خود را بر جهان و کشور عزیزمان گسترده بود و امروز به برکت تدابیر مقام معظم رهبری بعنوان سکاندار کشتی نظام، وحدت مردم و عنایت حضرت باری تعالی و اقدامات دولت تدبیر و امید، سایه شوم استعمار، غارت و چپاول مادی و معنوی را از سر کشور عزیزمان و به تبع آن در بسیاری از مناطق دنیا برچید.

دهه فجر درهای پیروزی را یک به یک به روی این ملت گشود و «استقلال» و «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد و باعث شد مردم شیرینی پیروزی انقلاب را حس کنند علی الخصوص در دولت تدبیر و امید که خدمتگزاران با تمام توان در راه خدمت به مردم کوشیدند و دستاوردهای بزرگی در حوزه های مختلف به ارمغان آوردند که همگی آنها بر عظمت و عزت ایران اسلامی در جهان افزود.

نظام تعلیم و تربیت به عنوان دستگاه مولد نیروی انسانی متعهد و مسئول، در مسیر پایداری و اعتلای انقلاب نقشی بسزا و غیرقابل انکار دارد و همواره چه در انجام رسالت تربیت و پرورش و چه مقاومت و ایثار پیشگام بوده‌ است.

سازمان دانش‌آموزی با برخورداری از ظرفیت عظیمی همچون دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز، که با انجام فعالیت‌هایی همچون «تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد» و «آموزش مهارت‌های گروهی و زندگی اجتماعی»، بازوی قدرتمند دستگاه تعلیم و تربیت هستند، تمامی توان خود را در ترویج الگوهای انقلابی، اسلامی و ملی، تقویت روحیه نوع‌دوستی و علاقه به فرهنگ اسلامی-ایرانی در دانش‌آموزان به کار گرفته است.

اینجانب چهل و دومین سالگرد پیروزی اسلامی ایران را به مردم غیور و جامعه بزرگ فرهنگیان؛به ویژه اعضای محترم تشکلات پیشتازان،مجامع دانش آموزی، خبرگزاری پانا و مجلس دانش آموزی استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار