جانمایی دهها طرح عمرانی، تولیدی و زیربنایی تصویب شد

خبرگزاری پانا : در جلسه کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان بوشهر، جانمایی 16طرح در زمینه‌های مختلف عمرانی، تولیدی وزیر بنایی تصویب شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، شاپور رستمی در جلسه کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان بوشهربا اشاره به فراهم کردن امور زیربنایی طرح‌های مختلف تاکید کرد: با توجه به وجود پتانسیل‌های بالا در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش کشاورزی باید نسبت به گسترش و توسعه طرح‌های کشاورزی اهتمام ورزیم.
وی با تاکید برهمکاری دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود در ایجاد و راه‌اندازی طرح‌ها در بخش‌های مختلف افزود: بررسی و تعیین کاربری اراضی مورد درخواست طرح‌ها در بخش‌های مختلف به خصوص طرح‌های اشتغالزایی باید در اولویت قرار گیرد تا شاهد راه‌اندازی آنها باشیم.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر از تصویب کلیات جانمایی فرودگاه جدید بوشهر خبرداد و گفت: یکهزار و 170هکتار از اراضی حاشیه شهر بوشهر به این منظور اختصاص یافته است که پس از انجام کار کارشناسی کلیات آن پذیرفته می‌شود.
در این نشست جانمایی طرح‌هایی در زمینه ساخت اردوگاه فرهنگی آموزشی، اردوگاه اضطراری، ساماندهی صنوف آلاینده و طرح‌های تولیدی و آموزشی بررسی شد و جانمایی 16طرح به تصویب رسید.
طرح‌های یاد شده در مناطق عسلویه، قراولخانه دشتستانَ،گورک، بوالخیر،لمبدان،محمود احمدی، اهرم، دالکی، شهنیا، نظرآقا، دشتی، چهاربرج، کاکی، باغک، چهار محل و بنیاد دشتی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار