آرش میر اسماعیلی در گفت وگو با پانا:

وزیر ورزش جدید نگاه عادلانه و یکسان به رشته ها داشته باشد/از تیم ملی جودو انتظار مدال نداشته باشید

خبرگزاری پانا: نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: ما امیدواریم تیم ملی جودو نوجوانان در مسابقات جهانی نتیجه خوبی را کسب کند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد

آرش میر اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص وضعیت تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: امیدواریم امروز روادید نوجوانان صادر شود تا بتوانند در مسابقات جهانی شرکت کنند. زیرا این نوجوانان خیلی وقت است که در انتظار این مسابقات هستند. ما بلیط های نوجوانان را تهیه کردیم و فردا صبح (سه شنبه) هم عازم آمریکا می شوند که امیدواریم در این مسابقات نوجوانان بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند.

وی افزود: به دلیل این که مسابقات جهانی و نانجیگ چین به هم نزدیک هستند، تیم ملی نوجوانان را به دو دسته تقسیم کرده ایم. نفرات تیم ملی جودوی نوجوانان فیکس هستند و عوض هم نخواهند شد. ما سعی براین داریم تیم های ملی نوجوانان که به مسابقات حساس اعزام می شوند، نتیجه قابل قبولی را به دست آورند.

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: ما نفرات تیم ملی جودو را نیز اعلام کردیم، تیم ملی بزرگسالان با پنج جودو کار تمرینات خود را آغاز کرده است و این پنج نفر را برای کسب نتیجه خوب به مسابقات جودوی برزیل اعزام خواهند شد. ترکیب تیم ملی جوان است و زود است که از آن ها انتظار مدال داشته باشیم. ما در گذشته مدال های زیادی در مسابقات جهانی کسب کردیم که 4 مدال طلا به خود من تعلق داشت. در کل امیدواریم که تیم ملی جودو در مسابقات جهانی هم نتیجه خوبی را کسب کند.

وی تصریح کرد: جودوی ایران در مسیر درستی قرار گرفته است و آینده روشنی دارد. معتقدم که جودوی ایران در آینده بسیار نزدیک قهرمان جهان شود. زیرا این انگیزه را در نوجوانان و بزرگسالان دیده می شود که در آینده قهرمان باشند.

آرش میر اسماعیلی در خصوص وزیر ورزش پیشنهادی دولت جدید خاطر نشان کرد: وزیر ورزش آینده باید به فکر پیشرفت ورزش باشد نه کسب رتبه و مدال. این پیشرفت است که همه این ها را حاصل می کند. ورزش ایران پتانسیل بالایی دارد و می تواند همیشه قهرمان باشد، به همین دلیل است که خیلی از منتقدان می گویند وزیر ورزش باید خود ورزشی باشد تا ورزش را درک کند. در هر حال اگر وزیر ورزش آینده به ورزش توجه کند جایگاه خوبی را می توانیم در جهان به دست آوریم. وزیر باید نگاه عادلانه و یکسانی به تمامی رشته ها داشته باشد تا مبادا باعث دلسردی برخی رشته ها شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار