مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان :

مانور بازگشایی مدارس در سطح مناطق آموزشی استان برگزار می شود

زنجان (پانا) - جلسه روسای مناطق و نواحی چهارده گانه استان زنجان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص پروژه مهر و بازگشایی مدارس به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مانور بازگشایی مدارس در سطح مناطق آموزشی استان برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، ضمن تقدیر از زحمات روسای مناطق گفت : باید یک زنجیره مشخص اطلاع‌رسانی داشته باشیم تا بتوانیم در سریعترین زمان ممکن پیام مسئولین از سطح وزارت را به مدیران در سطح مدارس برسانیم.

وی در ادامه داد: در شبکه شاد بستر لازم برای برقراری ارتباط سریع بین مسئولین و مدیران در سطح مدارس وجود دارد که باید از این ظرفیت استفاده نماییم .

ابراهیم رفیعی با اشاره به برگزاری مانور بازگشایی مدارس ابراز داشت : با توجه به دستورالعمل وزارتی مانور بازگشایی مدارس در سطح مناطق آموزشی استان برگزار می شود ، هرچند که این مانور شبیه مانور های عملیاتی در سایر حوزه ها نیست بلکه فرایند اداری و پیش‌بینی‌های لازم برای بازگشایی مدارس از تمامی جوانب مورد بررسی قرار می گیرد .

وی با اشاره به ارزیابی پروژه مهر در 12 محور اظهار داشت : ثبت نام پایه های اول، هفتم و دهم، هدایت تحصیلی، اطلس دانش آموزان ، توزیع کتب درسی، انتصاب مدیران مدارس ، وضعیت نیروی انسانی و آموزش معلمان از جمله مهمترین موارد مورد تاکید در این بخش است.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت آموزش معلمان گفت : یکی از موارد مهم ، آموزش معلمان در خصوص مراقبت از خود و دانش آموزان در شرایط کرونایی و تولید محتوا در بستر شبکه شاد است .

رفیعی با اشاره به برگزاری کنکور در روز های آتی ابراز داشت : آموزش و پرورش متولی اصلی برگزاری کنکور در چهار شهرستان است که باید روسای این مناطق با همکاری مسئولین و با استفاده از ظرفیت شهرستان نسبت به رعایت تمامی ملاحظات بهداشتی و ایمنی در این زمینه اهتمام نمایند.

وی با اشاره به پیشرو بودن ایام محرم تصریح کرد : استان ما به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی معروف است، که ضمن رعایت تمام موارد قانونی و بهداشتی همکاری لازم با هیئت های مذهبی در برگزاری مراسم های سوگواری ماه محرم در حیاط و فضاهای رو باز مدارس داشته باشیم .

رفیعی همچنین به برگزاری جلسات بهبود کیفیت، پیگیری پروژه های عمرانی با هماهنگی اداره کل نوسازی، استفاده از بانوان توانمند در انتصاب پست های مدیریتی و استمرار خدمت همکاران تاکید کرد .

شایان ذکر است در این جلسه دبیر پروژه مهر استان دستورالعمل بازگشایی مدارس را تشریح و تبیین نمود و هرکدام از معاونین و مسئولین کارگروههای پروژه مهر موارد مهم و مورد تاکید را بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار