راز سرقت های سریالی در تبریز فاش شد

خبرگزاری پانا:فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: توجه نکردن مالباختگان به هشدارهای پلیسی عامل سرقت های سریالی منازل در تبریز بود.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سردارمسعود خرم نیا در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل به شیوه خاص در تبریز، با بررسی کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت معلوم شد که سارقان پس از ورود به منزل پس از تخریب درب ورودی اقدام به سرقت گاو صندوق، طلاجات، پول و سایر لوازم منازل می کردند.

وی گفت: با بررسی صحنه های سرقت، انجام تحقیقات مقدماتی، تردد جاده ای، افزایش گشت نامحسوس و محسوس، گزارش خرید و فروش طلا مسروقه در یکی از طلافروشان به کارآگاهان مشخص شد فردی به هویت ˈس-جˈ ساکن تبریز نسبت به فروش طلاجات با فاکتور در چندین مرحله اقدام کرده است.

سردار خرم نیا اظهارکرد: در تحقیقات همچنین معلوم شد فروشنده طلاجات یکی از سارقان مشاهده شده در صحنه های سرقت بوده که با شیوه های خاص پلیسی نامبرده در طلا فروشی دستگیر شد.

وی گفت: سارق در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اتهام وارده شد که با بازرسی از محل سکونتش مقادیری اموال مسروقه از قبیل تابلو فرش، فرش، دوربین فیلمبرداری، عکاسی دیجیتالی، لب تاپ، طلاجات، نقره جات و بدلیجات به مقدار زیاد کشف و ضبط شد.

رییس پلیس استان افزود: سارق در ادامه تحقیقات لب به اعتراف گشود و اظهار کرد با همدستی چهار نفر دیگر در حدود چهار ماه قبل از مناطق مرفه نشین تبریز با استفاده از خودرو اقدام به سرقت 13 فقره منزل کرده اند که با راهنمایی وی صحنه های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه کشف و با رویت مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی گفت: تحقیقات با جدیت کامل در جهت شناسایی و دستگیری سایر متهمان کماکان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار