به منظور بررسی مشکلات و تنگناهای در مسیر تولید ؛

نخستین نشست مشترک مجمع نمایندگان مجلس با مدیران تشکلهای مازندران برگزارشد

خبرگزاری پانا : نخستین نشست مشترک نمایندگان مجمع مجلس شورای اسلامی مازندران با مدیران تشکلها و کارفرمایان استان در ساری برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۵۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ در این نشست مشترک که به ابتکار و میزبانی کانون انجمن های صنفی کارفرمایان مازندران با حضور برخی نمایندگان مجمع مجلس ،فرزانه معاون برنامه ریزی استاندار استان ،مدیرکل دستگاهای اجرایی ،مدیران بانکها ی عامل و نمایندگان تشکلهای اقتصادی و تولیدی و کارگری در ساری برگزارشد ،حسین نیاز آذری دبیر مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص سهم یک میلیارد و 750 میلیون دلاری مجلس به بخش کشاورزی ،از راه اندازی شورای عالی کشاورزی در مجلس ،به منظور بررسی صادرات ،تولید و کیفیت برنج خبرداد و گفت : هماهنگی و همگرایی مطلوب نمایندگان در جهت حمایت تولیدات بخش کشاورزی و صنعت در این دوره مثال زدنی است .

ولی ا.. فرزانه معاون برنامه ریزی استاندار مازندران هم با اشاره به اصلاح تفکر تک قطبی توسعه استان در سند چشم انداز گفت : در سند توسعه ای ،اقتصاد استان چند وجهی دیده شده ؛یعنی کشاورزی ،گردشگری ،صنعت و معدندر آن در نظر گرفته شده است .

وی افزود : خوشبختانه بعد از اصلاح تفکر گذشته ،ارزش افزوده بخش صنعت و معدن استان هم ارتقاءپیدا کرد .

همچنین یادآورمی شود ؛سید حمزه درواری رئیس کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان مازندران هم در این نشست چند ساعته به عنوان میزبان جلسه ،از ظرفیت بسیار بالا و کار کارشناسی در بدنه تشکلها سخن گفت و افزود : دغدغه و نگرانی چندین ساله تشکلها را دولتمردان باید سهل و آسان کنندو تصمیم گیریها باید در چارچوب قانون عملیاتی شود .

وی همچنین در گفتگو با خبرنگار ما از بهره برداری و آغاز به کار بزرگترین شرکت تولیدی مرغ «لاین » (مادر )کشور ،آینده ای نزدیک ،در استان مازندران خبرداد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار