رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه:

ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغ آموزه های دینی است

خبرگزاری پانا: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: رسالت و ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغ آموزه های دینی است تا عینک دین را در مقابل دیدگان مردم قرار دهد.

کد مطلب: ۱۰۵۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام والمسلمین داود ضمیررضوانی در گفت وگو با خبرگزاری پانا، به بیان نقش سازمان تبلیغات اسلامی در گفتمان سازی برای انقلاب و مطالبات مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار کرد: همان گونه که از نام سازمان تبلیغات اسلامی پیداست، این نهاد تبلیغ دین که وظیفه انبیا و پیامبران الهی بود را بر عهده دارد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه افزود: به منظور آگاهی دادن به مردم و تنویر افکار عمومی، باید گفتمان و گفت وگو وجود داشته باشد؛ شبهات مطرح و به آنها پاسخ مناسبی داده شود .

وی با بیان اینکه انقلاب ما در وهله نخست یک انقلاب اسلامی و فرهنگی بود، خاطرنشان کرد: وقتی فرهنگ اجتماع ساخته شود، سایر امور اجتماعی، فردی، اقتصادی مبتلابه آن نیز حل می شود .

ضمیررضوانی تصریح کرد: در این راستا، رسالت و ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغ آموزه های دینی است تا عینک دین را در مقابل دیدگان مردم قرار دهد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه افزود: این مهم با شاخصی به نام کلام الله مجید و احکام دین به سرمنزل مقصود می رسد .

ضمیررضوانی اضافه کرد: در مورد منویات مقام عظمای ولایت نیز شرایط به همین صورت است و معظم له خواستار پیاده شدن اسلام و قوانین اسلامی در همه ارکان نظام هستند .

وی ادامه داد: کسی نگفته و نمی گوید که قوانین ما بی عیب و نقص است و قوانین اجرایی مصوب مجلس نیز باید بر اساس قوانین اسلام ناب تهیه و تنظیم شود و مردم باید از تطابق آنها با قوانین اسلام اطلاع و آگاهی داشته باشند .

ضمیررضوانی تاکید کرد: اگر خدای نکرده ادعای ما با عملمان همخوانی نداشت، مردم متوجه خواهند شد که در نهایت باعث جدایی مردم از نظام ولایی می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار