در ۳ ماهه اول سال جاری؛

303 انشعاب برق در شهرستان زرندیه واگذار شد

خبرگزاری پانا: مدیرتوزیع برق شهرستان زرندیه گفت: با واگذاری 303 انشعاب به متقاضیان برق این شهرستان در 3ماهه اول سال جاری، تعداد کل مشترکان شهرستان زرندیه به 28571 مشترک افزایش یافت.

کد مطلب: ۱۰۳۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مطصفی رمضانی افزود: این تعداد شامل 23 هزار و 867 مشترک در بخش مصرف خانگی، 828 مشترک در بخش مصرف عمومی، 665 مشترک در بخش مصرف کشاورزی، 494 مشترک در بخش مصرف صنعتی و 2 هزار و 717 مشترک در سایر مصارف می شود.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته این اداره در 3 ماهه اول سالجاری بیان داشت: شناسایی و جمع‌آوری 14انشعاب غیرمجاز برق، تعمیر و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی روستاها، تعویض 1000 عدد انواع لامپ و تعمیر روشنایی معابر، تعویض شبکه فشار ضعیف، شاخه بُری 2250 متر درختان در راستای کاهش خاموشی و واحداث ترانس های هوایی را بخشی از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.

مدیرتوزیع برق شهرستان زرندیه تعمیر و اصلاح 125 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی در رازقان و مامونیه، احداث معابر میدان الغدیر و ورودی شهر مأمونیه، راه اندازی پست 63.20 زاویه و ... را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره در 3 ماهه اول سال جاری دانست.

رمضانی با اشاره به اجرای طرح پیک سایی در تابستان اظهار داشت: ارسال نامه به صنایع مستقر در این منطقه و نصب بنرهای تبلیغاتی از مواردی است که به منظور جلب همکاری صنایع برای کاهش پیک بار در این ایام صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار