معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد مطرح کرد:

خارج شدن ارزش افزوده املاک از انحصار برای هزینه‌کرد در بخش‌های عمومی شهر

خبرگزاری پانا: معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد گفت: بر اساس استراتژی‌های تعریف شده به دنبال این هستیم تا ارزش افزوده املاک پس از اجرای پروژه های شهری از انحصار عده‌ای خاص خارج و در بخش‌های عمومی شهر هزینه شود.

کد مطلب: ۱۰۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، ابراهیم رئیسیون تصریح کرد: مسئله مدیریت زمین و نظارت بر فرآیند تولید ثروت از طریق ارزش افزوده ناشی از اجرای پروژه‌های شهری در اکثر شهرهای جهان مغفول مانده به نحوی که ممکن است سود سرشاری عاید عده‌ای خاص شده و عموم مردم از آن بی‌بهره بمانند.

وی با اشاره به مدیریت ارزش افزوده‌ها بعد از اجرای پروژه‌های شهری، عنوان کرد: این اقدام باید به عنوان منبع تامین بخشی از اعتبارات اداره شهر یا توسعه زیرساخت ها شناخته شود.

وی با تاکید بر اینکه مـشهد ظـرفیت زیـادی بـرای جـذب سـرمـایـه‌های داخـلی و خارجی دارد، عنوان کرد: رویکرد کلان معاونت اقتصادی شهرداری مشهد اداره شهر با مشارکت و منابع بخش خصوصی و مردم است تا هم برای سرمایه‌گذار منافع داشته و هم برای مردم خدمت‌رسانی را در پی داشته باشد.

رئیسیون افزود: شهرداری مشهد به دنبال ایجاد محرک‌های اقتصادی است تا ظرفیت‌های جدید ایجاد شده و سرمایه‌گذاران بیشتری وارد حوزه اقتصاد و توسعه شهری شوند.

به گفته وی ماموریت اصلی این معاونت تعهد به تامین منابع اجرای پروژه‌های شهری از محل مدیریت زمین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار