پیام نوروزی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شهرری (پانا) - همزمان با آغاز سال ۱۳۹۹ خورشیدی، پیام نوروزی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در فضای مجازی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام نوروزی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک ری متن پیام بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری خطاب به فرهنگیان و دانش‌آموزان به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرهنگیان گرامی و دانش‌آموزان عزیز

با اهدای سلام و تحیات الهی و عرض تسلیت به مناسبت شهادت هفتمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی بن جعفرالکاظم (عیه‌السلام) به محضر شریف شما گرامیان؛ همانطور که می‌دانید، واپسین روزهای سالی که گذشت با خبرهای ناخوشایند شیوع بیماری توأم شد و متأسفانه این معضل پیامدهای همه‌جانبه فراوانی در پی‌داشته و کماکان خواهد داشت.

لذا برخود لازم می‌دانم تا با اندوهی عمیق بدین‌وسیله، با خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست داده‌اند صمیمانه همدردی کنم و در این لحظات عزیز، بهبودی و شفای عاجل تمامی بیماران را از درگاه مملو از لطف و بخشایش خداوند قادر و متعال مسئلت نمایم.

و اما فرارسیدن طلیعه بهار و نوروز، تحول دیگربار زمین و زمان و آغاز سال نو را به رسم نیکو و فرخنده و دیرباز نیاکانمان به همه هم‌وطنان گرامی به ویژه به خانواده های معظم ایثارگر و فرهنگیان و دانش‌آموزان و خانواده های محترم‌شان تبریک و تهنیت می‌گویم.

به عرض می‌رسانم اگر چه همگی بنابه توصیه پزشکان دلسوز و متولیان امر از آخرین روزهای اسفندماه به پویش عقلانی و خردمندانه #در_خانه_می‌مانیم پیوسته‌ایم و تا اعلام وضعیت سفید به آن پایبند می‌مانیم، اما بنده یقین دارم که عزم و اراده بهاری برای رویش و شکوفا شدن اندیشه‌های روشن و امیدوارانه فرهنگیان و دانش‌آموزان این سرزمین چیزی نیست که زیر تلّی از خاکستر غم و اندوه ناشی از رخوت و بیماری پنهان بماند و قامت از خاک برنکشد و دوباره برای تعالی و بالندگی ایران عزیز جوانه نزند.

از این ره‌آورد می‌توان به راه‌اندازی پویش فراگیر و خودجوش معلمان و دانش‌آموزان با عنوان #آموزش_تعطیل_نیست اشاره کرد که پرتوان و پرنشاط برای تحقق شعار "هر خانه یک مدرسه" خلاقانه و جسورانه گام برمی‌دارند و به پیش می‌روند.

به همین دلیل برخود لازم می‌دانم تا از صمیم‌قلب و خاضعانه از زحمات ستودنی تک تک شما همکاران گرانقدر به ویژه معلمان عزیز، مدیران محترم، کارکنان گرامی بخش های اداری و خدماتی و دانش‌آموزان فهیم قدردانی کنم و با تمام وجود تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی شما بزرگواران و همراهی‌های ارزشمند اولیای معزز دانش‌آموزان را برای روشن نگهداشتن مشعل فروزان تعلیم و تربیت در این کهن‌دیار، ارج نهم.

اللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ
خدایا چنان کن سرانجام کار
توخشنود باشی و ما رستگار
بهروز نصیری
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار