تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست

سامان (پانا) - در این ایام که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا (covid-19) تمامی مراکز آموزشی در تمامی نقاط کشور تعطیل شده اما دانش آموزان مدرسه ما از آموزش جا نمانده اند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست

دبیرستان معارف سامان یکی مدارس فعالی بود که در امر آموزش و پرورش مجازی و مدرسه مجازی برای دانش آموزان تمامی تلاش خود را به کار گرفت. این دبیرستان توانست با تلاش کادر اجرایی و آموزشی خود تمامی دانش آموزان و دبیران خود را در یک فضای ایده آل در فضای مجازی گرد هم آورد تا ارتباط دانش آموزان با دبیران خود قطع نشود.

بهرامی، مدیردبیرستان معارف سامان در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: به امید خدا توانستیم با تلاش هایی که کادر اجرایی و آموزشی این دبیرستان انجام دادند, شرایط مناسبی را در پیام رسان های فضای مجازی ایجاد کنیم که دبیران بتوانند از این طریق بر اساس برنامه هفتگی که ارائه می شد, با دانش آموزان خود ارتباط داشته باشند و تدریس خود را از این طریق به دانش آموزان منتقل کنند.

وی در ادامه افزود : خوشبختانه این امر مورد استقبال بسیاری از اولیای دانش آموزان و دبیران قرار گرفت به گونه ای که برخی از دبیران با ایجاد گروه های جداگانه برای دانش آموزان کلاس های خود ارتباط دوطرفه ای را با دانش آموزان برقرار کردند تا دانش آموزان بتوانند سوالات درسی خود را نیز از دبیر خود جویا شوند و همچنین تعدادی از دبیران اقدام به برگزاری آزمون های انلاین از طریق سامانه های اینترنتی و فضای مجازی کردند. که مورد استقبال پرشور اولیاء و دانش آموزان قرار گرفت.

وی در پایان افزود: امیدواریم هرچه سریعتر مشکلاتی که به واسطه شیوع ویروس کرونا در کشور ایجاد شده به لطف خداوند بر طرف شود و دانش آموزان نیز بتوانند بدون هیچگونه استرس و دغدغه ای به ادامه فرایند تحصیلی خود در سال جدید بپردازند. و همچنین آرزومند سالی توأم با سلامتی و پراز خیر و برکت برای همه مردم ایران هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار