مسؤول بسیج طلاب آذربایجان غربی خبر داد:

اعزام طلاب بسیجی آذربایجان غربی به طرح های جهادی

خبرگزاری پانا: مسؤول بسیج طلاب آذربایجان غربی از مشارکت طلاب بسیجی استان در اجرای طرح های جهادی و اردوهای سازندگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام کریم حسین خانی، مسؤول بسیج طلاب آذربایجان گفت: برنامه های تابستانی بسیج طلاب در دو محور برنامه های داخلی و استانی برنامه ریزی شده است .

وی با بیان اینکه فعالیت های داخلی در قالب برنامه های آموزشی، تربیتی و اردویی اجرا می شود، افزود: آموزش ها شامل آموزش های نظامی و اجرای دوره های تربیتی ویژه طلاب بسیجی برگزار می شود .
وی در ادامه تصریح کرد: تابستان امسال در قالب برگزاری اردوهای سازندگی که دانش آموزان برای اجرای طرح های سازندگی به مناطق محروم استان اعزام می شوند، روحانیان بسیجی برای اقامه نماز، برگزاری جلسات اخلاقی و تربیتی نیز به همراه کاروان های اعزامی بسیج سازندگی در این طرح شرکت دارند .
این مسؤول با اشاره به فعالیت بسیج طلاب در گروه های جهادی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت تبلیغی مناسبی برای طلاب است که با حضور در گروه های جهادی در مناطق محروم به تبلیغ و تبیین معارف دینی و احکام اسلامی می پردازند .
حجت الاسلام حسین خانی با اشاره به ساماندهی بیش از 2 هزار طلبه در بسیج طلاب استان، گفت: تعداد اعزام طلاب بسیجی استان بستگی به تعداد تقاضای دستگاه ها و قشرهای مختلف دارد .
وی یادآور شد: سال گذشته 87 نفر از اعضای بسیج طلاب آذربایجان غربی در اجرای اردوهای طرح هجرت مشارکت و همکاری داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار