در مردادماه به بیش از ۷۰۰ بیمار کرونایی توسط اورژانس نیشابورخدمت رسانی شد

نیشابور(پانا)- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از افزایش بی‌سابقه اعزام به ماموریت بیماران کرونایی در مرداد ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
در مردادماه به بیش از ۷۰۰ بیمار کرونایی توسط اورژانس نیشابورخدمت رسانی شد

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور، مصطفی افشارنیک گفت: اورژانس نیشابور در مرداد ماه، سه هزار و ۴۸۰ ماموریت انجام داده است که از این تعداد ۷۶۰ مورد، ماموریت مشکوک به کرونا بوده است.
وی ادامه داد: در مرداد ماه حدود ۲۰درصد از کل مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ را ماموریت های مشکوک به کرونا شامل شده که این آمار بیش ترین ماموریت اعزامی از زمان شیوع ویروس کرونا بوده است.
افشارنیک افزود: با توجه به وضعیت بحرانی نیشابور در پیک پنجم کرونا و راه اندازی دو کلینیک موقت سرپایی عطار و حسینیه امام سجاد(ع)، ۶ کارشناس اورژانس، روزانه و شبانه در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی در این مراکز هستند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ضمن تشکر از کادر درمان که جهادگونه در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند گفت: از همشهریان عزیز تقاضا داریم هنگام خروج از منزل در هر مکانی از ماسک استفاده کنند و ضمن رعایت فاصله اجتماعی از تجمعات و دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند تا با این اقدام، علاوه بر کمک به کادر درمان، شاهد عبور از این پیک باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار