ورود و خروج به مازندران ممنوع است

۱۵ شهرستان مازندران نارنجی است

ساری (پانا) - رئیس پلیس راه مازندران تأکید کرد که ممنوعیت تردد خودرو‌ها با پلاک غیربومی در جاده‌های استان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ورود و خروج به مازندران ممنوع است

در ۳ استان شمالی ممنوعیت سفر اعمال شده و از هیچ شهری نمی‎‌شود وارد این استان‎ها شد و امکان خروج از این استان‌‎ها نیز وجود ندارد.

بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

در حال حاضر ۱۵ شهرستان نارنجی آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و ۳ شهرستان نارنجی صومعه‌سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

رییس پلیس راه مازندران امروز اعلام کرد که آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ علیرضا قدمی با توجه به افزایش محسوس دما درباره احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ از کوه در راه‌های کوهستانی و ارتفاعات استان هشدار داد و از مردم خواست به مازندران سفر نکنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه پایان هفته در جاده‌های استان محدودیت ترافیکی نخواهیم داشت، بر تداوم ممنوعیت تردد خودرو‌ها با پلاک غیربومی در جاده‌های استان با توجه به وضع کرونایی استان تأکید کرد.

از ابتدای اجرای این طرح تا کنون ۸۴ هزار خودرو برگشت داده و بیش از ۴۲ هزار خودرو نیز با جریمه ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان مواجه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار