مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

عملکرد عالی استان زنجان در برگزاری کنکور سراسری

زنجان (پانا) - امسال کنکور سراسری در استان به صورت موفقیت آمیز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور ناظرین شبکه بهداشت و آموزش و پرورش و با ضریب ایمنی مطلوب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد عالی استان زنجان در برگزاری کنکور سراسری

امسال کنکور سراسری در استان به صورت موفقیت آمیز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور ناظرین شبکه بهداشت و آموزش و پرورش و با ضریب ایمنی مطلوب برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه شورای معاونین اداره کل با تقدیر از تمامی دست اندرکاران برگزاری کنکور سراسری در استان اظهار کرد: با وجود شرایط ویژه ای که در برگزاری کنکور سراسری امسال حاکم بود برگزاری موفقیت آمیزی در برگزاری این رویداد علمی داشتیم و توانستیم عملکرد بسیار عالی در چهار شهرستان خدابنده، خرمدره، ابهر، ماهنشان را به نمایش بگذاریم.

وی همکاری و همراهی همه جانبه اولیای دانش آموزان را در انجام این ماموریت مهم بسیار مطلوب ارزیابی کرده و این حرکت هوشمندانه را ستود.

شایان ذکر است در آزمون سراسری امسال 19 هزار و 360 دانش‌آموز شرکت کرده بودند که آموزش و پرورش مسئولیت برگزاری این رویدادهای علمی را در چهار شهرستان با 6 هزار و 690 شرکت کننده بر عهده داشت که این امر در ۵۵ حوزه امتحانی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور ناظرین شبکه بهداشت و آموزش و پرورش و با ضریب ایمنی مطلوب برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار