تولید و انتشار محتواهای آموزشی در راستای فرهنگ سازی پیشگیری از بیماری کرونا صورت گیرد

اردبیل (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد فرهنگ سازی پیشگیری از بیماری کرونا در بین دانش آموزان و خانواده های آنها بسیار مهم و ضروری است.

کد مطلب: ۱۱۱۱۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تولید و انتشار محتواهای آموزشی در راستای فرهنگ سازی پیشگیری از بیماری کرونا صورت گیرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل؛ احمد ناصری در جلسه ستاد کرونای آموزش وپرورش استان با اشاره به اهمیت نشر محتواهای آموزشی در رابطه با پیشگیری از بیماری کرونا، بر لزوم برنامه ریزی منسجم در راستای آگاهی و اطلاع رسانی به دانش آموزان و خانواده های آنها تاکید کرد.

او ضمن اشاره به روند شیوع بیماری در روزهای اخیر، لزوم فرهنگسازی در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در رابطه با پیشگیری از بیماری کرونا را خواستار و ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه علوم پزشکی اردبیل را در این راستا مهم و موثر دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کمیت و کیفیت محتواهای تولیدی، انتخاب مسیرهای نشر محتواهای تولید شده به مخاطبان (معلمان، دانش آموزان و خانواده ها) از طریق کانال های مختلف و بویژه استفاده از ظرفیت شبکه دانش آموزی شاد را در این راستا حائز اهمیت عنوان کرد.

ناصری بر استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی بویژه سازمان دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان در این مقوله تاکید کرد و استفاده از روشهای خلاقانه و ابتکاری در راستای پیشبرد مسئله و عزم جهادی و آگاهی بخشی عمومی را موضوعات کلیدی موثر در کاهش شیوع بیماری برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار