ضرورت پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان در کمترین زمان ممکن
تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از میز خدمت مستقر در اداره کل بازنشستگی استان تهران بر لزوم پاسخگویی و ارائه خدمات به بازنشستگان در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در بازدید از میز خدمت و واحدهای مستقر در اداره کل بازنشستگی استان تهران از نزدیک در جریان فعالیتهای این اداره کل قرار گرفت و اظهار کرد: ادارات و نمایندگیهای صندوق بازنشستگی کشوری در استان تهران و سایر استان های کشور باید در پاسخگویی و ارائه خدمات به بازنشستگان سریع، دقیق بوده و همواره با احترام با مراجعین برخورد کنند.
وی با اشاره به ابلاغ اجرایی شدن میز خدمت در همه دستگاههای تابعه از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری با توجه به ماهیت خود و مشترکان تحت پوشش که از بازنشستگان فرهیخته و خانواده آن ها تشکیل میشود باید در ارائه خدمات مناسب، تسهیل امور، کاهش تردد و برخورد مطلوب که موجب رضایت خاطر و آرامش بازنشستگان شود، گام بردارد.
تقی زاده همچنین در این بازدید، از نزدیک پای درد دل بازنشستگان فرهیخته کشوری مراجعه کننده و کارکنان این اداره کل نشست و با آنها به گفتگو پرداخت.
شبر زارعین، مدیرکل بازنشستگی استان تهران نیز در جریان این بازدید با اشاره به برخی موانع و مشکلات موجود گفت: همکاران اداره کل استان تهران برای کسب رضایت بازنشستگان عزیز تمامی تلاش و توان خود را به کار گرفتهاند.
وی با اشاره به استقرار میز خدمت در طبقه همکف ساختمان اداره کل استان تهران تصریح کرد: از ابتدای سال جاری و با افتتاح ساختمان استان تهران، اقدامات موثری در جهت کاهش مدت زمان پاسخگویی به مراجعان صورت گرفته که یکی از آن ها میز خدمت است. همچنین تلاش می کنیم با انجام اقداماتی، مراجعات بازنشستگان به صندوق را کاهش دهیم.
ارسال دیدگاه