در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه شریف

مسابقه «طراحی کمپین بازاریابی نفت پارس» برگزار شد

تهران (پانا) - مسابقه «طراحی کمپین بازاریابی نفت پارس» برای به‌کارگیری ایده‌های نوآورانه محققان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۹۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه «طراحی کمپین بازاریابی نفت پارس» برگزار شد

سامانه نوآوری باز پرابلم با هدف ارتباط کسب و کارها و افراد متخصص و نوآور همواره سعی دارد در راستای رفع نیازها و پاسخگویی به چالش‌های صنایع مختلف گام بردارد و در همین راستا، مسابقه «طراحی کمپین بازاریابی نفت پارس» توسط سامانه نوآوری باز پرابلم ( problem.ir) با هدف به‌کارگیری خلاقیت و نوآوری متخصصان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، مشاوران و ... در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف، طراحی و برگزار شد.

مسابقه «طراحی کمپین بازاریابی نفت پارس» به دنبال رسیدن به بهترین و کارآمدترین ایده‌ها برای برندینگ و بازاریابی محصولات روغن‌های بنزینی برگزار شد که داوری آن بر عهده داورانی از اساتید دانشگاه، متخصصان حوزه کسب و کار نوپا و مدیران مجموعه بود.

همچنین این مسابقه با هدف به کارگیری خلاقیت و نوآوری در حوزه بازاریابی برای عرضه محصولات با کیفیت و نوآورانه به بازارهای ملی و بین‌المللی دایر شد. در این مسابقه هر تیم در گروه‌های دو الی چهار نفره شرکت کرده بودند.

در ابتدای مسابقه ۶۸ تیم طرح‌های اولیه خود را به سامانه بازپرابلم ارسال کردند. پس از داوری اولیه ۱۲ تیم با عناوین «نشان، توسعه دهندگان سبز کسب و کار، پیشگامان پارس، پارس یار اولیوم، ترنج، دست‌های روغنی، پتروکبیر، aut cam، تورنادو، تیمار، لبخند و تیم توسعه کسب و کار ایده بازار BDC» بودند.

این ۱۲ تیم از دانشگاه‌های امیرکبیر، صنعتی شریف، تهران و شرکت‌های نوپا، تخصصی و... بودند و ایده‌های نوآورانه خود را در روز پایانی در مدت زمان ۱۲ دقیقه‌ای ارائه دادند.

طراحی‌های نوآورانه ۱۲ تیم توسط توسط استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، متخصص حوزه برندینگ، اعضای بازاریابی شرکت نفت پارس داوری شد. بعد از ارائه ۳ تیم برتر موفق به کسب رتبه و دریافت جایزه ۲۵، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومانی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار