مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران خبر داد:

اجرای سه طرح مشترک شهرداری تهران با آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از اجرای سه طرح مشترک با آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سه طرح مشترک شهرداری تهران با آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید

مهدی امیری در گفت‌وگو با پانا درباره پروژه‌های مشترک اداره‌کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: «برای سال تحصیلی جدید سه پروژه مشترک وجود دارد که ان‌شالله به بهترین نحو اجرا خواهد شد. اولین پروژه، طرح «10 درصد» است.»

وی درباره طرح «10 درصد»  گفت: «در این طرح 10 عنوان آموزشی مشخص که در زمره ماموریت‌های ذاتی شهرداری تهران است و همچنین ذیل حقوق و تکالیفی قرار می‌گیرد که شهروندان باید به آن بپردازند، آموزش داده خواهد شد و با توجه به این که دانش‌آموزان نیز بخش عظیمی از شهروندان تهرانی را تشکیل می‌دهند، روی آموزش به آن‌ها تمرکز کرده‌ایم.»

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران ادامه داد: «اخلاق و آداب شهروندی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، توجه به محیط زیست، مدیریت پسماند، ایمنی و مدیریت بحران، سلامت و… عناوینی است که قرار است در این طرح آموزش داده شود. این طرح در یکصد فضای آموزشی هر منطقه از شهر تهران که شامل مدارس، سراهای محله، مساجد و سراهای فرهنگی می‌شود، اجرا خواهد شد.»

امیری درباره دومین طرح مشترک میان شهرداری تهران و آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: «طرح شهردار مدرسه پروژه مشترکی دیگری است که قرار است در سطح مدارس شهر تهران اجرا شود. طی سالیان گذشته این طرح به فراموشی سپرده شده بود، اما سال گذشته به صورت جدی این طرح احیا شد و قرار است در سال تحصیلی جدید به بهترین نحو ممکن توسعه یابد و شاهد فعالیت چشمگیر شهرداران مدارس باشیم.»

وی در پایان نیز یادآور شد: «سومین طرح مشترک نیز توسعه و تجهیز مدارس شهر تهران است. در این طرح قرار است با همکاری شهرداری تهران مدارسی که نیاز به توسعه و تجهیز دارند شناسایی شوند و همکاری‌های لازم در جهت رفع نیاز آن‌ها صورت گیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار