رفع ۳۳ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

تهران(پانا) - کهگیلویه و بویراحمد معاون راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان امسال ۳۳ نقطه حادثه خیز و مستعد حادثه خیز در این استان رفع می شوند.

کد مطلب: ۱۵۰۸۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رفع ۳۳ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

محمد حسین پور قندعلی ۱۸ مهر در نشست هماهنگی برنامه های روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی استان افزود: یکی از وظایف راهداری جلوگیری از بلایای طبیعی و کاهش اثرات بلایای طبیعی رای حفظ جان و مال مردم در حال تردد از جاده‌هاست.

وی اظهار کرد: امیدواریم امکانات و تجهیزات راهداری توجه بیشتری شود و امکانات بهتر و مدرن‌تر جهت خدمات رسانی بهتر به مردم تامین شود.

معاون راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه امسال ۳۰ میلیارد تومان برای اصلاح، بازسازی و احداث آبروها در جاده‌های استان هزینه شده است.

حسین پور قندعلی تصریح کرد: با رایزنی های صورت گرفته حدود ۸۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی، اورهال و تعمیر ماشین آلات راهداری استان گرفته‌ایم، قرارداد ۵۰۰ میلیارد تومانی برای خرید ۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری منعقد کردیم و ۲۸ دستگاه از ماشین آلات فرسوده راهداری استان که از چرخه فعالیت خارج شده بودند با اورهال کردن آنها، به چرخه ناوگان راهداری اضافه شدند.

وی ادامه داد: با توجه به وجود گردنه های برفگیر، مه گیر، پیج های و شیب‌های تند، ۴۵۰ میلیارد تومان برای ۲۰ نقطه مستعد حادثه خیز و ۱۳ نقطه حادثه خیز در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار گرفته ایم.

معاون راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۸۵ درصد از نقاط مستعد حادثه در جاده‌های استان رفع شده‌اند و از ۱۳ نقطه حادثه خیز استان طی سال گذشته پنج نقطه رفع شده و ۸ نقطه نیز در دستور کار قرار دارد که چهار نقطه آن اجرا و مابقی تا پایان امسال رفع خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار