ترافیک در ۶ محور کشور نیمه‌سنگین است

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در ۶ محور کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک در ۶ محور کشور نیمه‌سنگین است

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک، در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و مسیر شمال به جنوب محدوده ولی‌آباد ترافیک نیمه‌سنگین است. همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده بایجان و کلرد و مسیر شمال به جنوب محدوده بایجان نیز ترافیک پرحجم است.

وی با اشاره به وضعیت جوی جاده‌های شمالی کشور افزود: در برخی محورهای استان مازندران مانند هراز و فیروزکوه بارش پراکنده باران و در ارتفاعات محور چالوس مه‌گرفتگی گزارش شده است.

شیرانی به رانندگان توصیه کرد که در شرایط بارانی و مه‌گرفتگی، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله مناسب با خودروی جلویی را حفظ کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران حدفاصل حسین آباد تا مهر شهر و حدفاصل شهرک مدرس تا وردآورد و در آزادراه قم – تهران محدوده نعمت آباد ترافیک پرحجم است. همچنین ترافیک در محور پاکدشت – تهران محدوده شهرک صنعتی خاوران نیز ترافیک نیمه‌سنگین است.

شیرانی گفت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به حوادث احتمالی رخ داده برای رانندگان و مسافران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار