کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با سوءاستفاده از نام آیات عظام و مراجع قرآنی

تهران (پانا) - معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از دستگیری فردی که با معرفی خود تحت عنوان مسئول عالی رتبه در دفاتر آیات عظام و موسسات قرآنی اقدام به کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی از مردم کرده بودند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با سوءاستفاده از نام آیات عظام و مراجع قرآنی

سرهنگ عبداله چولکی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وصول پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان بلافاصله کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پیگیری این پرونده را در دستورکار خود قرار دادند. در همین راستا نیز در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد فردی به هویت معلوم تحت عنوان مشتری به شکات مراجعه و خود را مسئول عالی رتبه در دفاتر آیات عظام و موسسات قرآنی معرفی کرده و مدعی شده است تعدادی فیش آپارتمان و حواله خودروهای وارداتی به نام خودش دارد که به علت عدم توانایی در تکمیل موجودی، حاضر به واگذاری این حواله است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: در ادامه نامبرده با جعل تعدادی فرم واگذاری، فیش بانکی، سربرگ و... و. از تعداد کثیری شهروند به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود. 

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در حالیکه متهم تغییر چهره داده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتطامی منتقل شد که پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا اعزام و از آن طریق روانه زندان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار