بختیاری تاکید کرد؛

حفظ کرامت دانش آموزان کمیته امداد با اجرای عدالت آموزشی

تهران (پانا)- رئیس کمیته امداد گفت: هر قدمی که برای اجرای عدالت آموزشی و ارتقای آینده‌سازان کشور برداشته می‌شود، برای حفظ کرامت دانش آموزان تحت حمایت است.

کد مطلب: ۱۴۹۹۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
حفظ کرامت دانش آموزان کمیته امداد با اجرای عدالت آموزشی

سیدمرتضی بختیاری، در دومین رویداد تجلیل از برگزیدگان دانش‌آموزان پذیرفته شده در سمپاد و مدارس نمونه دولتی کمیته امداد، ضمن قدردانی از آموزش و پرورش، سازمان سمپاد و مؤسسه علامه حلی، افزود: افتخار می‌کنم نوکر این فرزندان هستم و اگر هر قدمی برای اجرای عدالت آموزشی و ارتقا آینده سازان کشور برداشته می‌شود، برای حفظ کرامت شما است.

وی خطاب به دانش آموزان سمپاد گفت: شما در پیشگاه خداوند مقرب هستید و خوشا به سعادت شما که در روز شهادت امام رضا (ع) در جوار ایشان حضور داشتید.

بختیاری افزود: علامه حلی شخصیت بزرگی بود، کار ارزشمند این مؤسسه قطعاً در عدالت آموزشی به ما کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به قیام ۱۷ شهریور و کشتار مردم در سال ۱۳۵۷، گفت: در این روز چند هزار نفر به شهادت رسیدند و پیام این خون‌ها برای شما درس خواندن و برای مسئولان نوکری است.

بختیاری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری، افزود: بر اساس این بیانیه در عدالت آموزشی و اجتماعی در برخی جاها دچار عقب ماندگی هستیم و شما دانش آموزان با خوانش این بیانیه، نسبت به آنچه در آن است جامه عمل پوشانید و امید ما به شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور است.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش می‌تواند با کمک مؤسسه علامه حلی، به کمیته امداد در بخش‌های مختلف از جمله خیرین داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار