استاندار بوشهر: بیش از ۴۷۰۰ قطعه زمین به مردم واگذار شد

تهران (پانا) - استاندار بوشهر گفت: چهار هزار و ۷۳۶ قطعه زمین در شهرهای و روستاهای استان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت کمک به تأمین مسکن مورد نیاز جامعه در سه سال گذشته واگذار شده است.

کد مطلب: ۱۴۹۹۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار بوشهر: بیش از ۴۷۰۰ قطعه زمین به مردم واگذار شد

احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۸۶۱ قطعه زمین در روستاها و یک هزار و ۸۷۵ قطعه زمین در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت بوده است.

وی با اشاره به ساخت مسکن ویژه محرومان و واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان بوشهر، افزود: باید تلاش شود سهمیه ابلاغی جدید چهار هزار تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی هرچه سریعتر جذب شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با جذب سهمیه ابلاغی زمینه برای بهره مندی متقاضیان از تسهیلات کم‌بهره سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی جهت تأمین مسکن فراهم می شود.

محمدی زاده با تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در توسعه و شکوفایی روستاها و اجرای پروژه‌های مهم مسکونی، گفت: طی مراسمی از مدیران و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بخاطر عملکرد درخشان در تحقق اهداف دولت در استان تجلیل خواهند شد.

وی بیان کرد: نشست‌های مشترک و مستمر بنیاد مسکن با بانک ها جهت جاری سازی و تسریع در انعقاد قراردادهای تسهیلات بخش مسکن ضروری است.

استاندار بوشهر خانه‌دار کردن مردم را از ماندگارترین اقدامات مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و افزود: اداره کل راه و شهرسازی فرآیند واگذاری اراضی نهضت ملی مسکن را تسریع دهد تا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به آماده‌سازی این اراضی اقدام کند.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر آماده‌سازی اراضی ۳۷ و ۱۰۷ هکتاری در شهر بوشهر و ۱۲۰ هکتاری در روستای لیلک از توابع شهرستان تنگستان را برعهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار