پیکر یک سرباز شهید مدافع وطن در دلفان تشییع شد

تهران (پانا) - آیین باشکوه تشییع سرباز شهید مدافع وطن فرشید میریان با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان دلفان لرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پیکر یک سرباز شهید مدافع وطن در دلفان تشییع شد

سرباز وظیفه شهید فرشید میریان دولیسکانی از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز بود که در حین پایش و کنترل نوار مرزی توسط عوامل ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پس از انتقال پیکر پاک و مطهر این سرباز رشید ایرانف آیین تشییع و خاکسپاری وی با شرکت گسترده و پرشور مردم شهید پرور دلفان برگزار شد و پیکر این شهید والامقام بر روی دستان مردم این شهرستان و در میان حزن و اندوه و نوحه خوانی هم تباران خود از میدان امام خمینی (ره) شهر نورآباد تا گلزار شهدای این شهر که زادگاه شهید است تشییع شد.

آیین تشریفات و بدرقه شهید "فرشید میریان دولیسکانی" توسط همرزمانش در فرماندهی انتظامی لرستان در گلزار شهدای شهر نورآباد به اجرا درآمد و پس از اقامه نماز میت به امامت حجت الاسلام محمد یوسف خانی امام جمعه دلفان در گلزار شهدای شهر نورآباد در میان فریادهای یاحسین (ع)و یا زهرا(س)مردم به خاک سپرده شد.

در این آیین همچنین فرماندهی انتظامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر حوزه های علمیه، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان، امام جمعه دلفان، فرماندار و مدیران اداره ها و نهادهای انقلابی شهرستان دلفان و جمعی از همرزمان شهید در مرزبانی استان کرمانشاه و کردستان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار