آغاز ارائه خدمات تخصصی دهان و دندان به نیازمندان در مناطق محروم

تهران (پانا) - مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت چهارمین دوره‌ خدمات تخصصی دهان و دندان در مناطق محروم و کم برخوردار با پویش لبخند با برکت آغاز شده که تا به امروز ۸۰ هزار خدمت در این مناطق انجام شده است.

کد مطلب: ۱۴۹۸۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ارائه خدمات تخصصی دهان و دندان به نیازمندان در مناطق محروم

امیر حسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه خدمات تخصصی دهان و دندان در مناطق محروم و کم برخوردار با پویش لبخند با برکت به نیازمندان ارائه می‌شود، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های قرارگاه سلامت بنیاد برکت، ارائه خدمات تخصصی دهان و دندان به افراد محروم و کم‌برخوردار در مناطق مختلف کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به شاخص‌های حوزه دهان و دندان و هزینه‌های بالای درمانی برای محرومان، پویش لبخند با برکت با هدف ترویج و آموزش بهداشت دهان و دندان و ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف طراحی و با همکاری گروه‌های مردمی درمانی اجرایی شد.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه در مرداد امسال چهارمین مرحله از اجرای پویش لبخند با برکت با همکاری و هم‌افزایی بیش از ۱۵۰ گروه مردمی تخصصی درمانی آغاز شده است، گفت: در مراحل قبلی اجرای این پویش، تعداد ۸۰ هزار خدمت تخصصی در حوزه دهان و دندان به بیش از ۵۵ هزار نفر در مناطق محروم کشور ارائه شده است.

وی توضیح داد: با توجه به آنکه آموزش بهداشت دهان و دندان می‌تواند جهت جلوگیری از آسیب‌دیدگی و پوسیدگی دندان به ویژه در سنین پایین مؤثر باشد، در مرحله جدید پویش لبخند با برکت، ارائه برنامه‌های آموزشی و ترویجی با رویکرد پیشگیری از مشکلات دهان و دندان افزایش چشمگیری خواهد داشت و با استفاده از ظرفیت علمی ـ تخصصی اعضای گروه‌های مردمی درمانی همکار، برنامه‌های خود مراقبتی و بهداشت دندان با اولویت کودکان و نوجوانان اجرایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار