درمان ایثارگران اولویت بنیاد شهید است

تهران (پانا) - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت مسائل در بنیاد متنوع و مشکلات زیاد است اما اولویت ما بهداشت و درمان جامعه ایثارگران است.

کد مطلب: ۱۴۹۸۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
درمان ایثارگران اولویت بنیاد شهید است

سعید اوحدی امروز، شنبه 10 شهریور در دیدار با خانواده شهدای خدمت به مناسبت هفته دولت اظهار از اولویت های بنیاد شهید در دولت چهاردهم سخن گفت و اظهار داشت: دیدار خانواده شهدای دولت با هیات دولت جزو اولویت بنده است و در جلسه هیات دولت این موضوع را مطرح می کنم. رئیس جمهور هم معتقد به جامعه ایثارگران است و ان شاء الله شاهد تحول در مسائل جامعه ایثارگران خواهیم بود.

وی افزود: ما بر نشست با خانواده شهدا و جانبازان تاکید داریم تا یک راهبرد جدید را در حوزه ترویج ایثار و شهادت شروع کنیم. من اعتقاد دارم جامعه ایثارگر به ویژه خانواده شهدا همچون یک پل مستحکم برای رسیدن به آرمان های انقلاب هستند.

اوحدی خطاب به خانواده شهدای دولت اضافه کرد: در همه حوزه ها ظرفیت های بسیاری وجود دارد که به کمک شما نیاز داریم‌ و تقاضا دارم ارتباط ما به صورت مستمر باشد. خدا به شما سرمایه ای عنایت کرده که برای حل مشکلات به کار ببریم و دعا کنید تا ما مشمول عنایات پدران آسمانی شما باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مجموعه های بسیاری وجود دارد که به شما نیاز دارند تا شما به آنها کمک کنید و بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی با اشاره به مذاکره تلفنی خود در روزهای گذشته با برخی از خانواده های شهدا اظهار داشت: همسر شهید رجایی به بنده گفت که در یک خانه استیجاری زندگی می کند. کسب اجازه کردم تا به آنجا بروم که گفت «به خاطر رعایت حال مالک، از رفت و آمد زیاد خودداری می کنیم» که تا این میزان اخلاق را رعایت می کنند.

اوحدی افزود: خانه پدری شهید رجایی را برای باغ موزه در اختیار بنیاد شهید قرار دادند. وقتی نسل امروز این خانه را می بینند، به سختی باور می کند که رئیس جمهور در این خانه تا این حد ساده زندگی می کرده است.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار