بهروز آذر مطرح کرد:

رفتار عادلانه رهبر انقلاب در دیدار با اعضای کابینه چهاردهم

تهران (پانا) - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره دیدار اعضای هیات دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی، به رویکرد و رفتار رهبر انقلاب با تک تک مهمانان اشاره کرد و نوشت: این رفتار برایم نشانه‌ای از یک نوع رفتار عادلانه بود.

کد مطلب: ۱۴۹۷۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رفتار عادلانه رهبر انقلاب در دیدار با اعضای کابینه چهاردهم

زهرا بهروزآذر روز چهارشنبه با اشاره به دیدار روز ششم شهریور ماه هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: رهبری با روی گشاده با تک تک مهمان‌ها سلام و خوش آمد گفتند. همه مهمان‌ها برابر بدون هیچ تفاوت و برتری نسبت به یکدیگر. این رفتار برایم نشانه‌ای از یک نوع رفتار عادلانه بود.

وی ادامه داد: همزمان با هفته‌ دولت به همراه ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت چهاردهم به دیدن مقام معظم رهبری رفتیم این دیدار اولین دیدار دولت چهاردهم با رهبری بود.

وی افزود: مراسم که تمام شد یکی از خبرنگارها از من پرسید در جلسه امروز چه چیزی برایتان جالب بود؟ گفتم شیوه‌ برخورد رهبر در ابتدای جلسه خیلی برایم جالب بود. حدود چهل نفر در جلسه بودند و رهبری با روی گشاده با تک تک مهمان‌ها سلام و خوش آمد گفتند.همه مهمان‌ها برابر بدون هیچ تفاوت و برتری نسبت به یکدیگر. این رفتار حس خیلی خوبی به من داد. برایم نشانه‌ای از یک نوع رفتار عادلانه بود.

بهروز آذر خاطر نشان کرد: شاید موضوع به خاطر این برایم جالب شده بود که پیش‌ترها گاهی خودم وقتی وارد جمع و جلسه‌ای می‌شدم، سلامی عمومی می‌کردم و سر اصل مطلب می‌رفتم. اما حس و انرژی خوب جلسه امروز یادم انداخت حتی در سلام و خوش‌آمدگویی هم دقت و توجه کافی و عدالت داشته باشم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تاکید کرد: وسط حرف‌هایم به خبرنگار در ذهنم می‌گذشت که چقدر توجه به اصول اساسی مدیریت از جمله انتخاب مدیران شایسته، بهره برداری از منابع، استفاده از مشاوره‌های کارشناسی مدیریت، عدالت ارتباطات مؤثر، توجه به تولید و نوآوری حاکمیت، قانون و توجه به اخلاق و معنویت که امروز در رهنمودهای ایشان مطرح شد، مهم است اصولی که توسعه فردی و توسعه‌ سازمانی و حکمرانی کارآمد را یکپارچه و هماهنگ می‌بیند.

رهبر معظم انقلاب روز گذشته در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با ایشان، با شکرگذاری تشکیل سریع دولت با همت رئیس جمهور و کمک ارزنده مجلس، نکات مهمی را همچون رعایت اولویت‌های فوری از جمله رفع تورم و گرانی، چگونگی انتخاب مدیران و همکاران، حضور در میان متن مردم، ضرورت حکمرانی قانونمند در فضای مجازی و توجه به تولید به عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی، بیان کردند.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور هم در این دیدار با گرامیداشت یاد شهیدان دولت و خدمت به ویژه آیت‌الله شهید رئیسی، دولت چهاردهم را کابینه‌ای مشورتی با مشارکت همه جناح‌های سیاسی و کمیته‌های تخصصی برشمرد که با شعار وفاق و همدلی و برای اقدام در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، سند چشم‌انداز و برنامه هفتم تشکیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار