ارزیابی مطلوب اجرای مأموریت اربعین حسینی ۱۴۰۳

تهران (پانا) - دبیر کمیته بازرسی و نظارت بازرسی کل فراجا از ارزیابی مطلوب اجرای مأموریت اربعین حسینی(ع) خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی مطلوب اجرای مأموریت اربعین حسینی ۱۴۰۳

سردار رضا رجبی در این خصوص با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت شبانه‌روزی کلیه فرماندهان، مدیران و کارکنان در بخش‌های اجرایی صفی و پشتیبانی مأموریت اربعین، اظهار کرد: نتایج بازرسی و ارزیابی از اجرای مأموریت اربعین بسیار مثبت ارزیابی و در مقایسه با اربعین سال گذشته با کمترین اشکالات مواجه بودیم.

رئیس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا حاکم بودن مدیریت عالی و هوشمندانه سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور را در انسجام‌بخشی و نظم‌بخشی مأموریت اربعین موثر دانست و گفت: حضور میدانی فرماندهان فراجا در کنار کارکنان باعث ارتقاء روحیه و به تبع آن ارائه خدمات مطلوب آنان به زائران شد.

سردار رجبی ماموریت اربعین را یک ماموریت معنوی دانست و گفت: کارکنان با علاقه قلبی در این همایش عظیم حضور یافتند که ماحصل این ماموریت رضایتمندی زائران و ارزیابی مطلوب مأموریت توسط همکاران در بازرسی کل فراجا بود.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان ایلام، این مقام انتظامی  اجرای عاشقانه مأموریت توسط فرماندهان و کارکنان در سطوح مختلف، وجود تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها و سازمان‌ها با فراجا را نقطه عطف مأموریت امسال اربعین دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار