تصادف اتوبوس زائران ایرانی در عراق با ۱۸ مصدوم

تهران (پانا) - دبیر ستاد اربعین از مصدومیت ۱۸ زائر ایرانی بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با پل سیمانی در عراق خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تصادف اتوبوس زائران ایرانی در عراق با ۱۸ مصدوم

‌افشین دریانبرد دبیر ستاد اربعین و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: ساعت ۵:۱۰ صبح در کشور عراق، محور بصره به ناصریه، یک دستگاه اتوبوس با پل سیمانی برخورد می‌کند. در این حادثه ۱۸ زائر ایرانی مصدوم می‌شوند و در ساعت ۱۱:۰۵ از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل شدند.

‌افشین دریانبرد افزود: سه شنبه ۳۰مردادماه ساعت ۱۰:۴۵ پس از تماس با مرکز پست فرماندهی حادثه ICP مستقر در مرز شلمچه مبنی بر تصادف یک دستگاه اتوبوس حامل زائران حسینی در محور بصره به ناصریه کشور عراق، بلافاصله مقدمات تحویل حادثه دیدگان توسط مسئول پست فرماندهی حادثه ICP در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: ۳ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس امبولانس با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP، از نزدیکترین پایگاه‌های سیار اورژانس ۱۱۵ مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و تعداد ۱۸مصدوم را از طرف عراق تحویل گرفته شدند.

‌دریانبرد خاطر نشان کرد: پس از رسیدن خودرو‌های اورژانس و تحویل مجروحان، اقدامات امداد بر بالین مصدومان انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ مصددمان را به بیمارستان طالقانی شهرستان آبادان انتقال دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار