اعطای کمک بلاعوض به دانش‌بنیان‌ها تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان

تهران (پانا) - معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری با بیان اینکه در سال گذشته شبکه آزمایشگاهی، سه میلیون خدمت به شرکت‌ها ارائه کرده است، گفت هر شرکت می‌تواند در سال، تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای خدمات خود دریافت کند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اعطای کمک بلاعوض به دانش‌بنیان‌ها تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان

رضا اسدی فرد در دومین گردهمایی شبکه مدیران تحقیق و توسعه و نوآوری کشور با اشاره به ابزارهای حمایتی معاونت علمی از اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه، افزود: هیچ نوع محدودیتی برای شرکت‌ها در استفاده از این اعتبار و همچنین سقفی برای تعداد پروژه و میزان مالیات در این قانون وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌ها برای بهره برداری از مزایای قانون اعتبار مالیاتی باید درخواست خود را در قالب پروژه ارائه دهند، اظهار کرد: پروژه نیز باید زمان اجرا و هزینه داشته باشد و خروجی آن نیز مشخص شده باشد.

معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری خاطر نشان کرد: ۶۰ درصد از پروژه‌هایی که در این زمینه رد شدند، مربوط به شرکت‌های غیر دانش‌بنیانی بودند. هزار شرکت برتر دنیا ۹۰ درصد هزینه کرد تحقیق و توسعه دنیا را انجام می‌دهند؛ به همین دلیل شرکت‌های بزرگ برای ما حائز اهمیت هستند.

اسدی فرد، شبکه آزمایشگاهی را از جمله ابزارهای حمایتی معاونت علمی خواند که جهت توسعه طرح‌های تحقیق و توسعه وجود دارد و افزود: در سال گذشته شبکه آزمایشگاهی، سه میلیون خدمت به شرکت‌ها ارائه داده است. هر شرکت می‌تواند در سال، تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای خدمات خود دریافت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار