فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

سرقت خودرو و موتورسیکلت ۲۳ درصد کاهش داشته است

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر که سرقت خودرو و موتورسیکلت ۲۳ درصد کاهش یافته، بیان کرد دلیل این موضوع تماس بلافاصله مردم با پلیس و اعلام سرقت است.

کد مطلب: ۱۴۹۵۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
سرقت خودرو و موتورسیکلت ۲۳ درصد کاهش داشته است

سردار عباسعلی محمدیان صبح روز دوشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۳ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اهالی رسانه به مانند پلیس، حرفه‌ای و مجاهدانه مشغول به فعالیت هستند و اطلاع‌رسانی دقیق و درست در حفظ امنیت جامعه کوشا هستند. 

وی با بیان اینکه یکی از اهداف حضور پلیس در رسانه آموزش و عبرت‌آموزی است، گفت: رسانه‌ها می‌تواند قدرت پلیس را به رخ مجرمین بکشند تا این موضوع درس عبرتی باشد برای باقی مجرمان.

فرمانده انتظامی تهران با تاکید بر اینکه تلاش پلیس این است که مردم احساس امنیت کنند، عنوان کرد: ۱۸ درصد در سرقت مسلحانه کاهش جرم داشته‌ایم و مجموعه اقدامات انجام شده سبب شده تا در حوزه‌های مختلف، میزان جرم کاهش یابد‌.

سردار محمدیان با اعلام این خبر که سرقت خودرو و موتورسیکلت ۲۳ درصد کاهش یافته، بیان کرد: دلیل این موضوع تماس بلافاصله مردم با پلیس و اعلام سرقت است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه حجم اموال مسروقه باز پس گرفته شده توسط پلیس آگاهی طی چند وقت اخیر بی‌سابقه بوده، گفت: تولید، خرید و فروش سلاح سرد نامتعارف است و قانونا جرم تلقی می‌شود.

فرمانده انتظامی در پاسخ به سوالی درباره بکارگیری اتباع غیرمجاز در اصناف، کارگاه‌ها و..‌. اظهار کرد: چنانچه اتباع بیگانه در جایی بدون مجوز مشغول به کار  باشند جرم مرتکب شده‌اند، همچنین کارفرما نیز عملی خلاف قانون انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار