آغاز طرح نظارتی ویژه اربعین در تعزیرات حکومتی

تهران (پانا) - معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی، هم افزایی دستگاه‌های نظارتی ویژه اربعین برای خدمات مطلوب به زائران را از اهداف اصلی طرح نظارتی ویژه اربعین دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۴۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح نظارتی ویژه اربعین در تعزیرات حکومتی

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، سیداحد یوزباشی گفت: با فرارسیدن ایام اربعین اباعبدالله الحسین (ع) سازمان تعزیرات حکومتی برای تسهیل در اجرای هرچه با شکوه تر مراسم اربعین و ارائه خدمات مطلوب همانند سال‌های گذشته طرح نظارتی ویژه اربعین  را آغاز کرد.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی با نظارت بر پایانه‌های مسافری اهم از هوایی، جاده‌ای و ریلی، مراکز اقامتی، بهداشتی، رفاهی، پاکینگ ها، تعمیرگاه‌ها و پایگاه‌های خدماتی در مسیر تردد کاروان‌های زیارتی اربعین برای هماهنگی و هم افزایی با دستگاه های نظارتی سعی در تسهیل ارائه مطلوب و اجرای هرچه با شکوه تر مراسم اربعین حسینی دارد. 

یوزباشی گفت: در این طرح تمامی ادارات کل اجرایی موظف شدند علاوه بر ثبت گزارش بازرسی ها به صورت روزانه، در مسیر کاروان های زیارتی علاوه بر گشت های مشترک معمول، به تخلفات احتمالی با سرعت بر اساس قانون و خارج از نوبت رسیدگی کنند.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی از مدیران کل تعزیرات حکومتی استان های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، آذربایجان غربی و کردستان خواست با برپایی پایگاه مشترک با سایر دستگاه های نظارتی در پایانه های مرزی برای خدمات رسانی مطلوب به زائرین تلاش ویژه ای نمایند. 

یوزباشی با مصادف شدن ایام پایانی ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا(ع) و حضور زائران در استان خراسان رضوی، اداره کل این استان را مکلف کرد ضمن تعامل با دستگاه های نظارتی نسبت به ارائه خدمات برای رفاه حال زائرین اقدامات لازم را انجام دهند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار