یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد؛

کاظمی از لحاظ پرورشی، آموزشی، پژوهشی و برنامه‌ریزی سابقه‌ خوبی دارد

کاظمی از جنس آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت آقای کاظمی از لحاظ پرورشی، آموزشی، پژوهشی و برنامه‌ریزی سابقه‌ خوبی دارد و از همه مهم‌تر اینکه ایشان معلم بوده و از جنس آموزش و پرورش است که تمامی این موارد به داشتن وزیر قوی کمک می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۹۴۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی از لحاظ پرورشی، آموزشی، پژوهشی و برنامه‌ریزی سابقه‌ خوبی دارد

جلیل میرمحمدی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «وزارت آموزش و پرورش  در جایگاه بالایی در کشور چه در بحث‌های پرورش نیروی‌انسانی و چه در حوزه‌های زیربنایی قرار دارد.»

میرمحمدی ادامه داد: «شخصی که وزیر می‌شود باید به تمامی ابعاد و زمینه‌ها اشراف داشته باشد. آقای کاظمی چند ویژگی مهم دارند که ایشان را متمایز می‌کند و این نوید را می‌دهد که اگر دولت و مجلس مساعدت و همکاری کنند، موفقیت در این رسالت بزرگ حاصل می‌شود.»

وی افزود: «آقای کاظمی از مراحل پایین آغاز به کار کرده و سابقه‌ای پربار در ستاد وزارت آموزش و پرورش دارد. آقای کاظمی از لحاظ پرورشی، آموزشی، پژوهشی و برنامه‌ریزی سابقه‌ خوبی دارد و از همه مهم‌تر این که ایشان معلم بوده و از جنس آموزش و پرورش است که تمامی این موارد به داشتن وزیر قوی کمک می‌کند.»

عضو کمیسیون مجلس گفت: «برنامه‌ای که ایشان در صحبت‌های خود ارائه کردند، نشان‌دهنده این است که آقای کاظمی قصد استفاده از نظرات کارشناسی برای پیشبرد برنامه‌های وزارت‌خانه دارد.»

وی گفت: «اکثر نظرات به ایشان مثبت است. ان‌شاءالله بعد از گرفتن رای اعتماد، مجلس در مسائل بودجه‌ای و حل مسائل و مشکلاتی مثل معلمان حق تدریسی و نهضتی، افزایش و ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی و مسائل رفاهی معلمان با ایشان همراهی لازم را خواهد داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار