بهره‌برداری از چهار بازار میوه و تره‌بار در سه پهنه شرق، غرب و جنوب پایتخت

تهران (پانا) - چهار بازار میوه و تره‌بار جدید در سه پهنه شرق، غرب و جنوب شهر تهران به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۹۴۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از چهار بازار میوه و تره‌بار در سه پهنه شرق، غرب و جنوب پایتخت

چهار بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران با حضور معاون خدمات شهری و مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و جمعی از مسئولین شهری در سه پهنه شهر تهران به بهره‌برداری رسید. در این  مراسم مهدی بختیازی‌زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: با بهره‌برداری از این چهار میدان میوه و تره‌بار ۱۹۶۰ متر به سطح بازارهای میادین میوه و تره‌بار اضافه شد.

وی افزود: یکی از این میادین در منطقه ۱۰ قرار دارد، منطقه‌ای که با حجم تراکم جمعیت مواجه است و بازارهای موجود پاسخگوی نیازهای مردم و حجم جمعیت نبودند؛ اما با افتتاح بازاری که امروز در این منطقه کار خود را آغاز کرده حجم تراکم جمعیتی که در محلات این منطقه وجود دارد را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: یکی دیگر از این بازارها، بازار ستارخان است که در منطقه ۲ واقع شده و با کاربری‌های مختلف می‌تواند سطح خدمات در حوزه میوه و تره‌بار در این منطقه را ارتقاء دهد. به این ترتیب تلاش کرده‌ایم با افتتاح این چهار بازار محلاتی که فاقد بازار در شهر تهران بودند را تحت پوشش قرار دهیم. همچنین بازار میوه و تره‌بار تسلیحات یکی دیگر از این میادین است که نوع ساده آن متفاوت است. این بازار با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و با بهره‌گیری از سازه‌های پیش‌ساخته جدیدی که کیفیت و زیبایی بصری ویژه‌ای دارند، با سرعت بالایی تکمیل و ساخته شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تقدیر از شهرداران مناطق برای تامین زمین احداث بازارهای میوه و تره‌بار جدید در سطح شهر تهران، گفت: بعضا تأمین زمین در مناطق با سختی‌های بسیاری مواجه است؛ اما خوشبختانه مناطق شهرداری تهران با یک همکاری مناسب این زمین‌ها را آماده و در اختیار سازمان میادین میوه و تره‌بار قرار دادند. در تلاش هستیم در حوزه خدمت‌رسانی موضوع کیفیت محصولات را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهیم که در همین راستا کار ویژه‌ای صورت گرفته که ضمن حفظ فاصله بین ۴۰ درصدی قیمت‌ها با سطح شهر از نظر کیفیت با نظارتی که اعمال شده توانسته‌ایم سطح کیفیت و سلامت محصولات را ارتقاء دهیم.

بختیاری‌زاده به موضوع توسعه فروش مجازی در سطح میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: فروش مجازی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و گسترش محصولات عرضه شده در فروش مجازی را شاهد هستیم. از جمله عرضه محصولات پروتئینی که شهروندان می‌توانند کالای مورد نیاز خود را با همان قیمت و کیفیت سطح میادین درب منزل خود تحویل بگیرند.

وی تأکید کرد: گسترش سطح خدمات و رفع مشکلات فروش مجازی همواره در دستور کار قرار دارد و علاوه بر این موضوع توسعه بازارهای فیزیکی نیز به صورت جدی دنبال می‌شود تا مردم در کمترین زمان ممکن دسترسی به خدمات بازارها را داشته باشند.

بختیاری‌زاده درخصوص افتتاح چهار بازار تره‌بار جدید در سطح شهر تهران گفت: این بازارها شامل بازار میوه و تره‌بار دستواره، تسلیحات، بریانک و ستارخان است که بازار دستواره در منطقه ۲۱ و در بزرگراه شهید لشگری، بازار تسلیحات در منطقه ۸ خیابان گلشن‌دوست، بازار بریانک در منطقه ۱۰ خیابان قزوین و بازار ستارخان در منطقه ۲ و خیابان ستارخان قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بازار میوه و تره‌بار تسلیحات در عرصه ۱۵۸ متر مربعی به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: بازار دستواره به مساحت ۵۰۰ متر مربع، بازار بریانک به مساحت ۷۸۵ متر مربع و بازار ستارخان به مساحت ۴۷۸ متر مربع احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار