برگزاری اولین دوره کلاس‌های توجیهی ۸۰۰ نفر از کارآموزان ورودی شهریور۱۴۰۲

تهران (پانا) - اولین دوره از کلاس‌های توجیهی کارآموزان ورودی شهریور سال ۱۴۰۲ طی ۴ روز از هشتم تا یازدهم مرداد ماه در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی قوه قضاییه با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون وکالت شهریور سال۱۴۰۲ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین دوره کلاس‌های توجیهی ۸۰۰ نفر از کارآموزان ورودی شهریور۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی مرکز وکلای استان تهران، اولین دوره از کلاس‌های توجیهی کارآموزان ورودی شهریور سال ۱۴۰۲ طی ۴ روز از هشتم تا یازدهم مرداد ماه در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی قوه قضاییه با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون وکالت شهریور سال۱۴۰۲ برگزار شد.

در این دوره که با حضور اساتید و اعضای هیئت‌مدیره مرکز وکلای استان تهران و به همت کمیسیون کارآموزی استانی برنامه ریزی و اجرا شد.

دراین مراسم استاندارد‌های آموزشی و سرفصل‌های مناسب با نیاز کارآموزان و مطابق شیوه نامه اجرایی را در کلاس‌های آموزشی متنوعی از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ عصر به صورت فشرده و به منظور ارتقاء کیفیت سطح آموزش کارآموزان جدیدالورود و همچنین آشنایی آن‌ها با مبانی فنی تخصصی و انتظامی وکالت ارائه شده است.

همچنین در پایان هر کلاس کارآموزان فرصت کافی برای طرح پرسش‌ها و مسائل مبتلابه خود به صورت کارگاهی را داشته‌اند که اساتید مرتبط متعهدانه به تبیین موارد تخصصی پرداختند. همچنین در این دوره سعی شده از اساتید با سابقه دعوت شود که تجربه چندین ساله عملی و اجرایی خود و خصوصا نکات کاربردی را به کارآموزان منتقل کنند و در پایان مطابق با مجموع نظرسنجی‌های اخذ شده، کارآموزان از نحوه برگزاری و انتخاب اساتید رضایت داشته و تشکر کرده‌اند.

خاطرنشان می‌شود دومین دوره توجیهی کارآموزان واجد الشرایط به زودی در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی قوه قضائیه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار