سرپرست دبیرخانه HSE شهر تهران:

نرم‌افزار هوشمند HSE در شهر تهران راه‌اندازی می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست دبیرخانه HSE شهر تهران اعلام کرد که نرم‌افزار جامع HSE در راستای هوشمندسازی این حوزه و با هدف یکپارچه‌سازی فرایندهای پایش، ممیزی، ارزشیابی عملکرد، بازرسی، مدیریت حوادث، مدیریت ریسک، کنترل و رفع خطرات و عدم انطباق‌های شناسایی شده در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۲۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
نرم‌افزار هوشمند HSE در شهر تهران راه‌اندازی می‌شود

سجاد موسوی با اعلام این خبر گفت:‌ نخستین جلسه بررسی راه‌اندازی نرم‌افزار جامع HSE شهر تهران با حضور تمامی نمایندگان HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران در مناطق 22 گانه، سازمان‌ها، شرکت‌ها و واحدهای ستادی برگزار شد.

وی ادامه داد: این نرم‌افزار با اختصاص صحیح و منطقی منابع، بهبود عملکرد سازمان،  بهبود رضایت ذینفعان و کاهش پیچیدگی و سردرگمی باعث ایجاد تصویری بهتر از HSE خواهد شد. لذا از طریق فراخوان عمومی شرکت مشاور انتخاب شده و به دلیل دریافت نظرات ذینفعان این پروژه از همه مدیران HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران دعوت به عمل آمد و تمامی نظرات و پیشنهادات احصاء شد . خروجی این پروژه مدیریت مطلوب‌تر و جامع HSE  است که منجر به استراتژی کاهش حوادث و ایمن کردن شهر تهران خواهد شد.

موسوی افزود:‌ در این جلسه مقرر شد تمامی واحدهای تابعه شهرداری تهران پیشنهادات خود را به دبیرخانه ارسال کنند و همکاری لازم را داشته باشند. همچنین جلسات دوره ای با حضور واحدهای تابعه شهرداری تهران برگزار می‌شود و یکپارچه‌سازی فعالیت‌های HSE در شهرداری تهران بدین صورت انجام خواهد پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار