هفتمین دوره «بازی‌بازار» با عنوان «سفینه بازی: بر مدار طراحی»

تهران (پانا) - هفتمین دوره رویداد «بازی‌بازار» با محوریت بازی‌های رومیزی ایرانی و با عنوان «سفینه بازی: بر مدار طراحی» ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ در آسمان‌نمای «گنبد مینا» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین دوره «بازی‌بازار» با عنوان «سفینه بازی: بر مدار طراحی»

به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ در این دوره از بازی‌بازار تعدادی از برترین بازی‌های طراحی شده که توسط طراحان جوان ایرانی طی یک سال گذشته مراحل بازی‌آزمایی و ارزیابی خود را در جلسات بازیمون خانه طراحان بازی گذرانده‌اند برای نخستین بار در معرض آزمایش عمومی قرار خواهند گرفت و بازی‌هایی که موفق‌ترین بازخوردهای عمومی را به دست آورند به ناشرین معتبر بازی ارائه خواهند شد.

رویداد بازی‌بازار با هدف ترویج فرهنگ بازی‌های گروهی و خانوادگی و حمایت از طراحان و ناشران این بازی‌ها از پاییز ۱۴۰۲ با همکاری خانه طراحان بازی، شرکت پویامهر، آسمان‌نمای «گنبد مینا»، باشگاه بازی‌های فکری تاسینو، خانه خلاق دانادل و انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران در آسمان‌نمای «گنبد مینا» برگزار شده است و در طی یک‌ سال به صورت میانگین حدود ۱۸ هزار نفر مخاطبین عمومی این رویداد و ۱۹۰۰ نفر شرکت‌کنندگان در لیگ‌های متنوع آن بوده‌اند. بازی‌بازار شامل برنامه‌های متعدد و موثری در حیطه‌های مرتبط با بازی رومیزی از جمله رونمایی از بازی‌های «موشتطیل» از گروه دایس‌کریم، بازی «پارسال بهار» با طراحی علی ادریس‌زاده از گروه‌های دچار و جیرو، نسخه جدید «بازی دیوان» از گروه باهمزی، بازی «جان سیاوش» از گروه ویرگیمز، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی گوناگون مرتبط با طراحی بازی، برگزاری لیگ بازی‌های «یاتوک» از نشر بابرکا، بازی «شریک باغچه» با طراحی محمد مهرعلی از گروه بارانگار، بازی «جان سیاوش» از ویرگیمز، «تاس‌فامیل» از باهمزی و برگزاری لیگ‌های خانواده بیست و لیگ بازی‌های کارتی ایرانی ویژه ایام نوروز بوده است.

گفتنی است در این دوره رونمایی از بازی «بالونی» از ساعت ۱۸ تا ۱۹ انجام خواهد شد و از ساعت ۱۷ تا ۱۸ نیز کارگاه بازی پردازی سبک زندگی نیز برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای حضور در هفتمین دوره «بازی‌بازار» با عنوان «سفینه بازی: بر مدار طراحی» می‌توانند به بزرگراه غرب به شرق، بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان شهیدی، آسمان‌نمای «گنبد مینا» مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار