رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خبر داد؛

وزش باد و گرد و خاک در جاده‌های ۵ استان کشور

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از وزش باد و گردوخاک در جاده‌های پنج استان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
وزش باد و گرد و خاک در جاده‌های ۵ استان کشور

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در برخی محورهای استان مازندران بارش باران گزارش شده است. همچنین در برخی از محورهای استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد و گرد و خاک اعلام شده است.

وی به رانندگان توصیه کرد که در هوای بارانی، حتما از برف پاک کن خود استفاده کنند. همچنین هنگام گردوخاک نیز بهتر است با بستن شیشه‌ها، مراقب چشمان خود باشند تا دید آنها محدود نشود و با خودروی جلویی، فاصله طولی مناسب را رعایت کنند. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: ترافیک در مسیر رفت و برگشت محور چالوس محدوده پیچ سرهنگ و مسیر جنوب به شمال  محور هراز محدوده سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده‌های سه راهی چلاو، شاهاندشت و مبارک آباد نیمه سنگین است.

شیرانی گفت: ترافیک در آزادراه پردیس - تهران محدوده تونل شماره ۲ و در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا نیز پرحجم گزارش شده است.

وی ادامه داد: در آزادراه قزوین - کرج و  کرج - تهران محدوده گلشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک نیز ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اظهار کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.  

منبع : ایسنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار