اختصاص ۴۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز اماکن و حوزه‌های قضایی چهارمحال و بختیاری

تهران (پانا) - ۴۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز اماکن و حوزه‌های قضایی چهارمحال و بختیاری تخصیص داده شد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۴۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز اماکن و حوزه‌های قضایی چهارمحال و بختیاری

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جلسه شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری طی سخنانی خطاب به مقامات قضایی این استان، تاکید کرد: نسبت به ساماندهی انبارهای اموال تملیکی و توقیفی، اهتمام ویژه‌ای داشته باشید و توجه کنید که چنانچه این اموال در فرآیند ضبط و نگهداری، متحمل خسارت شوند، برای ما مسئولیت دارد و ما ضامن محسوب می‌شویم و این موضوع از مصادیق حقوق عامه است.

رئیس دستگاه قضا همچنین درخصوص رفع سریع مسئله سه هزار و ۵۰۰ یخچال و فریزر که بالغ بر هشت سال است در انبار اموال تملیکی استان چهارمحال و بختیاری باقی مانده‌اند، دستورات مؤکدی را صادر کرد.

رئیس عدلیه در ادامه، با اشاره به تعیین تکلیف ۹۵ درصد از وسایل نقلیه مستقر در پارکینگ‌های استان چهارمحال و بختیاری، دستور داد مابقی وسایل نقلیه باقی‌مانده در پارکینگ‌های استان نیز هرچه سریع‌ترتعیین تکلیف شوند.

رئیس قوه قضاییه در ادامه، با اشاره به آمار ارائه‌شده از ناحیه معاون مالی دستگاه قضا، گفت: در مجموع ۴۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز اماکن و حوزه‌های قضایی استان چهارمحال و بختیاری تخصیص داده شد.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دستوراتی را درخصوص پیشبرد رسیدگی به یک پرونده کثیرالشاکی استان صادر و تاکید کرد که از ارجاع این پرونده به مرجع قضایی دیگر، اجتناب شود چراکه مرجع قضایی فعلی نسبت به ابعاد مختلف این پرونده اشراف دارد و من نیز در این خصوص، ابلاغ ویژه را صادر می‌کنم.

رئیس عدلیه با اشاره به نحوه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی گفت: زمانی که دارایی و اموال متهمان پرونده‌های کثیرالشاکی شناسایی می‌شوند مسئولان قضایی، رقم تعیین شده از ناحیه مرجع کارشناسی را به اطلاع صاحبان اموال و شکات برسانند تا بدین ترتیب از شبهات و اعتراضات بعدی جلوگیری به عمل آید.

رئیس عدلیه در ادامه با اشاره به گزارش رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک، از تاسیس واحد ثبتی شهرستان بِن و صدور ۲۵۰ سند طی دو روز توسط این واحد ثبتی قدردانی به عمل آورد.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: ما مسئولان و کارگزاران نظام، باید به قول‌ها و وعده‌هایی که می‌دهیم عمل کنیم و وعده‌ غیر عملی به مردم ندهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار