مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری خبر داد:

احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه سرویس دانش آموزی در مردادماه

تهران (پانا) - مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری از احتمال تمدید دوباره زمان ثبت نام در سامانه سرویس دانش آموزی در مرداد ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۸۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه سرویس دانش آموزی در مردادماه

مرتضی ضامنی در این باره گفت: تاکنون بالغ بر ۴۵۰ هزار نفر از والدین درخواست خود را در سامانه سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» به نشانی https://irtusepand.ir/ ثبت کرده اند.

وی درباره برخی ایرادات سامانه در هنگام ثبت نام گفت: برخی زمان‌ها نام و نام خانوادگی دانش‌آموز وارد سامانه می‌شود اما شماره تلفن برای اولیای دانش آموز بوده و یا نام و نام خانوادگی دانش آموز وارد شده اما کد ملی اولیای دانش آموز ثبت شده که همه این موارد اشتباه است و با توجه به اینکه سامانه برخط استعلام‌ها را انجام می‌دهد برای هر یک از این موارد ارور می‌دهد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری درباره اشغال بودن سامانه تلفنی پشتیبان سامانه نیز افزود: در روزهای آینده تعداد پشتیبان‌های سامانه تلفنی افزایش پیدا خواهد کرد که شرایط و دسترسی والدین ساده‌تر خواهد شد.

ضامنی در خاتمه با اشاره به دو بار تمدید زمان ثبت نام در سامانه سرویس دانش آموزی درباره تمدید مجدد مهلت ثبت نام، گفت: در مردادماه سال جاری اگر نیاز باشد مجدد زمانی مشخص خواهد شد تا افرادی که نتوانسته‌اند ثبت نام کنند و جامانده‌اند، در آن تاریخ به عنوان آخرین زمانی که مشخص می‌شود درخواست خود را ثبت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار