رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد؛

دستگیری ۱۰۵ سارق و قاپ‌زن در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۱۰۵ سارق منزل و اماکن، قاپ‌زن گوشی و زورگیر در پایتخت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۱۰۵ سارق و قاپ‌زن در تهران

سردار علی ولیپور گودرزی در اجرای طرح دستگیری سارقان منزل و اماکن که پیش از ظهر امروز در پلیس آگاهی برگزار شد، گفت: در این طرح ۱۰۵ سارق و مالخر  شناسایی و دستگیر شدند که اکثر آنها سابقه دار بودند. ۳۳ نفر از این افراد دستگیر شده سارق منزل بودند که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند. همچنین مقدار زیادی اموال سرقتی و  چند دستگاه سلاح کشف شد که ارزش ریالی آنها بسیار بالاست.

وی افزود: تعدادی از این سارقان در قالب باندهای مجرمانه اقدام به قاپ زنی می‌کردند که از آنها ۳۶۰ گوشی تلفن همراه کشف شده است که با دستگیری این باندها علاوه بر کشف و تحویل اموال مسروقه به مردم کاهش وقوع جرم را هم به همراه داشت و شاهد امنیت بیشتر برای شهروندان هستیم.

ولیپور گودرزی گفت: به واسطه تعامل تنگاتنگی که بین دستگاه قضا و پلیس داریم در خصوص جرایم خشن هیچ تخفیفی داده نمی‌شود و اشد مجازات برای مرتکبان تعیین می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: مردم باید احساس امنیت واقعی را درک کنند و ما تمام این پرونده ها را پیگیری میکنیم تا ان‌شاءالله بازدارندگی کامل داشته باشد.

وی افزود: برای مجرمان و سارقان خشن، شدید ترین وجه یعنی شدت محاربه در نظر گرفته می‌شود و هم  پلیس و هم دستگاه قضا درباره این افراد اصلا شوخی ندارند و با آنها جدی برخورد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار