معاون سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛

ارتقاء سامانه زنجیره تأمین حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی

تهران (پانا) - معاون مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو از ارتقاء سامانه زنجیره تأمین حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء سامانه زنجیره تأمین حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی

به گزارش سازمان غذا و دارو، ابراهیم زمانی گفت: در سامانه مذکور امکان رصد انتقال کالا و موجودی آن در انبار مجازی شرکت‌های تامین‌کننده، توزیع‌کننده، مراکز درمانی، آزمایشگاه‌ها و غیره براساس سری ساخت، تعداد و قیمت کالا ایجاد شده است که امکان پایش توزیع عادلانه در سطح کشور را فراهم کرده است.

وی همچنین بیان کرد: تاکنون پایش و صدور GLN برای مراکز درمانی و شرکت‌های تامین‌کننده به خوبی انجام شده است و برای شرکت‌های توزیع‌کننده و اصناف در دست اقدام است.

معاون مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن کالاهای حوزه دیالیز و درمان ناباروری در فاز پنجم کالاهای مشمول استعلام شناسه رهگیری در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی، برای مراکز همودیالیز و جراحی محدود و درمان ناباروری که فاقد کد GLN هستند، در صورت ارسال مشخصات توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه‌ها GLN تولید خواهد شد.

زمانی افزود: پیگیر هستیم تا تغییرات قیمت در حوزه تجهیزات پزشکی به تمامی سامانه‌های اطلاعاتی بیمارستان و بیمه‌ها ارسال شود و سیستم یک‌پارچه‌ای در کشور در این خصوص ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار