دستور رئیس سازمان بازرسی برای آسیب‌شناسی دستگاه‌ها و ارائه گزارش به دولت جدید

تهران (پانا) - رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بازرسان ماموریت داد آسیب شناسی مشکلات دستگاه‌های مختلف در مرکز و استان‌ها را به مسئولان دولت جدید ارائه دهند.

کد مطلب: ۱۴۸۶۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دستور رئیس سازمان بازرسی برای آسیب‌شناسی دستگاه‌ها و ارائه گزارش به دولت جدید

ذبیح الله خداییان در نشست شورای معاونین این سازمان ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) گفت: در قرآن کریم و در آیات متعدد بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید شده و این مهم برای ما که در یک دستگاه نظارتی مشغول به کار هستیم، بیش از هر امری واجب و لازم است.

وی بر لزوم توجه ویژه به فریضه امر معروف و نهی از منکر تاکید کرد و ادامه داد: ما یک وظیفه نظارتی داریم که به هیچ وجه نمی‌توانیم از زیر بار امر به معروف و نهی از منکر شانه خالی کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم هر زمانی نیاز به حضورشان بود در صحنه حاضر شده و ادای تکلیف کردند و روز جمعه نیز با حضور در پای صندوق های رای حماسه دیگری خلق کردند که همین موضوع تکلیف مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

خداییان در جریان این نشست به بازرسان سازمان بازرسی ماموریت داد که آسیب شناسی مشکلات دستگاه‌های مختلف در مرکز و استان‌ها را به مسئولان دولت جدید ارائه دهند.

وی با تاکید بر تمرکز بر مسائل کلان، اصلی و کاربردی در این زمینه یادآور شد؛ ارائه این آسیب‌ها باعث می‌شود که متولیان در زمان شروع به کار نسبت به گلوگاه‌های فسادخیز آشنایی داشته باشند.

یکی دیگر از موضوعات طرح شده در نشست رئیس سازمان بازرسی کل کشور با معاونان این بود که در اجرای سند تحول قضایی به منظور ایجاد شفافیت در حوزه های مربوطه خود هرچه سریعتر مواردی که نیاز به شفافیت دارند و در صورت عدم اعمال شفافیت، فساد زا خواهند بود را احصا کرده و مراتب را به متولیان امر اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار