اعلام جزئیات ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه‌ای و مؤسسات غیردولتی

تهران (پانا) - شرایط و ضوابط، تاریخ، نحوه ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه‌ای و مؤسسات غیردولتی

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام اموزش اعلام کرد؛ به اطلاع متقاضیان پذیرش در مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی در سال ۱۴۰۳ می رساند که «سامانه ثبت‌نام و انتخاب رشته» به صورت اینترنتی فعال شد و ثبت نام و انتخاب رشته تا روز یکشنبه به تاریخ ۲۴ تیر ادامه خواهد داشت. بر این اساس ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق «دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته» و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند. با توجه به اینکه ثبت‌نام و انتخاب رشته هم‌زمان در یک مرحله انجام می‌شود، متقاضیان باید با توجه به رشته محل های اعلام شده در «دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته» نسبت به انتخاب و درج رشته محل‌های مورد علاقه خود در سامانه مذکور اقدام کنند.

دفترچه‌ راهنمای ‌ثبت نام و انتخاب رشته هم زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این‌سازمان قابل ‌دسترس‌ خواهد بود.

*شرایط ثبت‌نام‌:

علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه، در صورتی که دارای شرایط مذکور هستند، به عنوان متقاضی این دوره منحصراً در یک رشته امتحانی و متناسب با رشته تحصیلی و کد رایانه‌ای دیپلم خود (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته) ثبت نام کنند. لازم به توضیح است که پذیرش در تعدادی از رشته های امتحانی مذکور بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد پذیرفت.

همه متقاضیان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، لازم است که مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون مذکور ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند. در صورت عدم ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش متقاضی پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار