دوربرگردان غیرهمسطح شرق به شرق شهید همدانی به بهره‌برداری رسید

تهران (پانا) - دوربرگردان غیرهمسطح شرق به شرق شهید همدانی طی مراسمی امروز با حضور معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و شهردار منطقه ۲۲ به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۸۶۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دوربرگردان غیرهمسطح شرق به شرق شهید همدانی به بهره‌برداری رسید

حق‌بین معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در این مراسم در سخنانی گفت: نگاه مدیریت شهری در دوره ششم به پروژه‌های عمرانی بر مبنای اثرگذاری و کارایی طرح‌ها با اولویت طرح‌های نیمه کاره است. برهمین اساس حدود ۸۶ نقطه در سطح شهر تهران به جز پروژه‌های عمرانی مناطق، به عنوان پروژه‌های فرامنطقه‌ای وجود دارد که همگی در حال حاضر فعال هستند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه توزیع این پروژه‌ها در سطح شهر تهران نیز بر مبنای عدالت صورت گرفته و البته نکته مهم‌تر لزوم وجود اتحاد و همکاری بین بخشی در سطوح مختلف مدیریت شهری و سایر بخش‌ها و نهادها با شهرداری تهران بوده که به خوبی شکل گرفته است. بی‌تردید اگر امروز همکاری بسیار گسترده شهرداری با پلیس راهور نبود تحقق این اهداف بزرگ امکان‌پذیر نبود.

وی ادامه داد: اتفاقی که در میدان جی صورت گرفت در راستای بهره‌برداری از کلان پروژه‌ای که اثرگذاری بسیاری دارد از ارزش بالایی برخوردار است که این موضوع نیز با تشکیل ساعت‌های بسیار جلسات کارشناسی محقق شده است. در حقیقت انسداد میدان جی براساس ماه‌ها تلاش و همکاری صورت گرفته که اگر ابعاد و پیچیدگی‌های این پروژه را برای مردم تشریح کنیم به بزرگی و کارایی این پروژه پی خواهند برد. بی‌تردید اقدامات حوزه فنی عمرانی شهرداری تهران نتیجه جلسات کارشناسی بسیار زیاد است .

وی تاکید کرد: یکی از موضوعات اصلی به عنوان نیاز شهر و مطالبه مردم آسفالت شهر است که سال گذشته رکورد بسیار خوبی به ثبت رسید و امسال نیز هدف‌گذاری بزرگتری را در این حوزه دنبال خواهیم کرد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: ۶۳۰ هزار تُن آسفالت‌ریزی در سال جاری تاکنون انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۳ درصد رشد را تجربه کرده است. همه این اقدامات با فعال شدن اتاق فکر با برنامه ریزی و براساس کارشناسی انجام شده است. باید کارکرد و هزینه‌های روز پروژه‌ها مورد توجه قرار گیرد و تحقق این مهم با همکاری کارشناسان انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار