رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد؛

کشف ۴.۵ میلیون نخ سیگار قاچاق از انباری در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف حدود ۴.۵ میلیون نخ سیگار و ۳۳ هزاربسته تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۴.۵ میلیون نخ سیگار قاچاق از انباری در تهران

سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف دخانیات قاچاق از انباری در محدوده خیابان فدائیان اسلام شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد که مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه و دپو شده است.  

وی با بیان اینکه ماموران متوجه شدند که کالای خارجی توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و دپو شده است، گفت: در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و ماموران با حضور در محل اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن  مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی است اما کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: ماموران در جریان بازرسی انجچام شده مشاهده کردند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع سیگار و تنباکوی خارجی در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی و در واقع قاچاق است.

وی با بیان اینکه چهار میلیون و ۴۸۰ هزار نخ انواع سیگار و ۳۳ هزار و ۲۴۰ بسته ۵۰ گرمی تنباکو از محل کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

افشاری از تشکیل پرونده دراین خصوص خبر داد و گفت: یک نفر نیز در این خصوص دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار