عضو شورای شهر تهران:

نباید اجازه داد شهرداری دستخوش رقابت‌های سیاسی شود

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران بر لزوم تداوم همگرایی بین دولت و مدیریت شهری تأکید کرد و گفت نباید اجازه داد شهرداری دستخوش رقابت‌های سیاسی شود.

کد مطلب: ۱۴۸۶۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نباید اجازه داد شهرداری دستخوش رقابت‌های سیاسی شود

احمد صادقی در دویست و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری گفت: مردم پیروز انتخابات هستند. کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری سعی می کنند نسبت به عملکرد خود روشنگری کنند اما این مردم هستند که انتخاب می کنند.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: از همه کاندیداهایی که تمام تلاش خود را کردند تا زمینه مشارکت مردم فراهم شود، تقدیر می‌کنیم. امیدواریم رفتارهای رقابتی در روزهای پیش از انتخابات به رفاقت تبدیل شود. رئیس جمهور منتخب باید خدمت به آحاد مردم را در دستور کار قرار دارد و تأکید بر اهمیت مدیریت شهری در این زمینه موضوعیت پیدا می‌کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری در خط مقدم خدمت رسانی به مردم است، افزود: به هیچ عنوان نباید اجازه داد شهرداری دستخوش رقابت های سیاسی شود. باید همه دست به دست هم دهند تا خدمات رسانی بی‌منت ادامه داشته باشند.

صادقی تاکید کرد: در دوره ششم مدیریت شهری شاهد هماهنگی بسیار خوب بین شهرداری و دولت بودیم و حالا که انتخابات با یک سال تعجیل انجام شده، این نکته را باید در نظر گرفت که همگرایی بین دولت و مدیریت شهری تداوم داشته باشد و برای عدم ایجاد وقفه در خدمت رسانی این همگرایی مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار