سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم توجه رئیس‌جمهور منتخب به توسعه حمل‌‌ونقل عمومی در تهران

تهران (پانا) - چند تن از اعضای شورای شهر تهران درخواست‌های خود از رئیس جمهور جدید را مطرح کرده و بر لزوم حمایت و پشتیبانی رئیس‌جمهور منتخب از توسعه حمل‌ و نقل عمومی، اشتغال و مسکن در تهران تأکید کردند.

کد مطلب: ۱۴۸۶۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه رئیس‌جمهور منتخب به توسعه حمل‌‌ونقل عمومی در تهران

علیرضا نادعلی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه زمانی که گزارش قرارداد چین در صحن شورای شهر ارائه شد چند بار نام رئیس‌جمهور شهید برده شد که با پیگیری‌هایشان موجب انعقاد قرارداد و رفع موانع و مشکلات پیش روی این قرارداد شده بودند، ابراز امیدواری کرد که آقای پزشکیان نیز برای حل مشکلات پایتخت موانع را رفع کنند.

وی با بیان اینکه تأمین و پشتیبانی وسایل حمل‌ و نقل عمومی در تهران تنها با همکاری شهرداری با دولت امکان‌پذیر است، گفت: امیدواریم به وضع بهتری در توسعه حمل‌ونقل عمومی تهران برسیم.

سخنگوی شورای شهر تهران ضمن تشکر از نامزدهای انتخاباتی بابت حضورشان در راستای گرم کردن فضای انتخابات گفت: جا دارد از برگزارکنندگان انتخابات و صداوسیما تشکر کنیم که فضای کیفی‌تر برای انتخابات فراهم کردند و آنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید رفتارهای رقابتی به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود تا به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کنیم.

مهدی چمران در واکنش به این سخنان گفت: البته گفته‌های ما فقط برای تهران نیست و نگاه ما به همه شوراها و شهرداری‌های کشور است اما از آنجایی که هر اقدامی در تهران می‌تواند به سایر شهرهای دیگر تسریع یابد قطعا توسعه حمل‌ونقل عمومی در تهران بر سایر شهرها نیز اثرگذار خواهد بود.

اشتغال، مسکن و حمل و نقل عمومی در شهرها مورد توجه رئیس‌جمهور منتخب قرار بگیرد

حبیب کاشانی نیز در دویست و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: خوشبختانه بُرهه حساس دیگری را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و کسانی در این برهه نمره قبولی گرفتند که به وظیفه خود عمل کردند. عده‌ای دنبال سهم خواهی و غنیمت هستند اما کسانی که باید سهم بگیرند مردم هستند.

وی ادامه داد: این اتفاقی که افتاده اتفاق خوبی بود و پس از شهادت رئیس جمهور آیت الله رئیسی و گذران دو ماه پرتلاطم، باید خدا را شاکر باشیم که با وجود مقام معظم رهبری و حضور پرشور مردم، انتخابات اتفاق افتاد. فرصت ها همچون ابر می گذرند و از آقای پزشکیان می خواهیم که از تجربیات گذشته همچون حضور در مجلس و وزارت بهداشت، استفاده کنند.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شوراها و شهرداری‌ها بازوان اجرایی رئیس جمهور هستند، افزود: تقاضای ما این است که اشتغال، مسکن و حمل و نقل عمومی در شهرها مورد توجه رئیس‌جمهور منتخب قرار بگیرد. کما اینکه افراد صاحب نظری وجود دارند که می‌توانند به دولت کمک کنند. مردم نشان دادند که با باور خود رأی داده‌اند و عملکرد دولت این باور را تقویت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار