پیام تبریک رئیس فرهنگستان علوم به رئیس‌جمهور منتخب

تهران (پانا) - محمدرضا مخبر دزفولی در پیامی به رئیس‌جمهور منتخب، مسعود پزشکیان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۸۶۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس فرهنگستان علوم به رئیس‌جمهور منتخب

متن پیام رئیس فرهنگستان علوم به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور محترم منتخب ملت شریف ایران

با اهداء سلام و تحیات

در این چند روز به فضل الهی و همت بلند ملت شریف، فهیم و بزرگ میهن عزیزمان ایران، شاهد انتخاباتی پر شور و عزت آفرین بودیم. کسب رأی اعتماد مردم توسط جنابعالی در این حماسه شکوهمند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان از هوشیاری و عزم هموطنان خیر اندیشمان در صیانت از کیان جمهوری اسلام ایران دارد. اینجانب این افتخار خدمت خدا پسندانه را که نصیبتان شده است، صمیمانه به جنابعالی تبریک و از خداوند متعال برایتان عزت، سلامتی و توفیقات بیش از پیش مسئلت دارم.

در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ملت قهرمان ایران بار دیگر مردم‌سالاری دینی که میراث ماندگار محی‌الدین زمان حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است را به جهانیان نشان داد و برگ زرّین دیگری را به تاریخ پرافتخار این کشور اضافه نمود.

این انتخابات پر نشاط قطعاً منشأ تقویت سرمایه‌های اجتماعی، ارتقای نشاط و امید در جامعه و تثبیت بیش از پیش نظام اسلامی در سطح داخلی و بین‌المللی خواهد بود.

جلوه‌های زیبای حضور اقشار متنوع مردم شریف و نجیب مان در انتخابات توأم با حس حق‌شناسی در ارائه خدمات صادقانه توسط فرهیخته ارجمندی، چون حضرتعالی در جایگاه ریاست جمهوری یقینا موجب رشد و اعتلای بیش از پیش کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

امیدوارم با تدابیر حضرتعالی، شاهد توجه روزافزون به منابع دانشی کشور اعم از سرمایه‌های ارزشمند انسانی، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و سایر نهادهای علمی، آموزشی و پژوهشی کشور در مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی تحت هدایت و رهنمود رهبر معظم انقلاب باشیم.

فرهنگستان علوم مجددا ضمن تبریک صمیمانه و آرزوی موفقیت و سربلندی برای جنابعالی، آمادگی خود برای کمک به تحقق اهداف دولت چهاردهم را اعلام می‌دارد و به فضل خدا و تدبیر حضرتعالی انشاءالله شاهد نقش‌آفرینی مؤثّر این نهاد موقر علمی در حوزه‌های علم و دانش کشور باشیم.

محمدرضا مخبر دزفولی

رئیس فرهنگستان علوم»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار